بخرید و 959,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو سری Prime 2DR مدل DES 3300MW

( )

مجهز به کمپرسور هوشمند (اینورتر دیجیتال)، یخ ساز و آبسرد کن اتوماتیک داخل درب، فیلتر هوای سه گانه (Air Fresh Filter)، مجهز به Magic cool zone، سامانه سرمایش فلزی (Metal cooling)، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)، دارای 24 ماه ضمانت کمپرسور، مصرف انرژی A+

Daewoo - دوو

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
ساید بای ساید
33
1816
840
916
LED
2
5
5
شیشه سکوریت
3
انتخاب
+A
ایران -کره
2900176500459

میتوان گفت که یخچال‌ها کلیدی‌ترین عضو آشپزخانه‌ هستند برای دور نگه داشتن مواد غذایی از خطر فاسد شدن . یخچال فریزرهای ساید‌بای‌ساید یکی از مدل‌های محبوب یخچال و فریزر در میان کاربران خانگی هستند. یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو سری Prime 2DR مدل DES-3300MW سفید متالیک مناسب برای خانواده ای با جمعیت متوسط به بالا مجهز به سیستم اینورتراست که در داخل آن کم صدا با قدرت و با کمترین مصرف انرژی کار می کند. مصرف انرژی ساید بای ساید دوو A+ است که  آن را در گروه دستگاه‌های کم‌مصرف قرار می‌دهد وهمچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

                                   رتبه مصرف انرژی

ارتفاع آن 188 سانتی‌متر، عرض 92 سانتی متر و با عمق85 سانتی‌متر است . این یخچال پنج طبقه برای قراردادن موادغذایی دارد و همچنین طبقاتی در قسمت داخلی در دستگاه تعبیه شده‌اند که برای قرارگیری بطری آب، نوشابه، سس، تخم‌مرغ و... مناسب هستند.

                                               

بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

                                            

 در یخچال ساید بای ساید دوو با انتقال محفظه یخ از داخل طبقات به فضای غیر قابل استفاده داخل درب، فضای مفید بیشتری در اختیار فریزر قرار داده شده است؛ همچنین تعداد طبقات بیشتر شده و می توان برای مشاهده ی مقدار یخ موجود بازدید راحتی داشت.

از دیگر ویژگی‌های بارز و کاربردی این مدل وجودآبریز بلند و جدید می باشد که امکان قراردادن و پر کردن پارچ و لیوان های بزرگ را می دهد وعلاوه‌بر سهولت و سرعت‌بخشی به دسترسی به آب خنک و یخ، با جلوگیری از لزوم بازکردن در یخچال، به حفظ سرمای داخلی دستگاه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. از قابلیت های دیگر ساید بای ساید DES-3300MW سفید دوو، وجود لاستیک دور درب ضد باکتری است همچنین ساید بای ساید دوو مجهز به فیلتر ضد آلرژی می‌باشد که ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آ لاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد. فضای داخلی یخچال ساید بای ساید دوو با لامپ های LED در قسمت پشت و بالا روشن می شود که علاوه بر ایجاد فضای نورانی و زیبا مصرف کمتری نسبت به لامپ های معمولی دارند ،زیرا طول عمر لامپهای LED هفت برابر لامپهای معمولی است.

جنس طبقات ساید بای ساید DES-3300MW سفید دوو شیشه‌ای بدون قاب پرایم، ضد شوک حرارتی بوده و در عین زیبایی باعث سهولت در پاکسازی شده است.

این یخچال مجهز به سیستم DIGITAL COOLING ، دارای 6 سنسور حسگر برای کنترل دمای یخچال است که ایــن ســامانه مجهــز بــه سنســورهای کنتــرل دمایــی اســت کــه دمــا را داخــل و بیــرون یخچــال تشــخیص داده و بـه سـامانه کنتـرل دیجیتـال منتقـل میکنـد. ایـن سـامانه دادههـا را تحلیـل کـرده و بـه کمپرسـور منتقل میکند. کمپرسـور با عملکرد بهینه سـرمایش مـورد نیـاز را تایـن میکنـد. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانیتــری تــازه،ســالم وپرطــراوت میمانــد.

                                    

این مدل از ساید بای سید دوو دارای پنل صفحه لمسی برای تنظیمات و علائم هشداری موجود در یخچال است که علاوه بر سیستم های پیشرفته بکار رفته در آن از طراحی و زیبایی خاصی برخوردار است.

از دیگر ویژگی های  ساید بای ساید DES-3300MW وجود کمپرسور اینورتر دیجیتال است. در این نوع سیستم کمپرسور اینورتر نسبت به کمپرسورهای قدیمی و معمولی 23 % انرژی برق کمتری مصرف می کند. کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح توان خروجی  کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد.

فعالیت این کمپرسور نوسان دمای داخلی یخچال را به حداقل می رساند، در نتیجه مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تری سالم و با طراوت باقی می ماند. 

ویژگی های کلی یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو سری Prime 2DR مدل DES-3300MW سفید متالیک

دارای لامپ یخچال LED

یخساز خودکار و آبریز بلند

قفل کودک برای امنیت فرزندان

اخطار باز ماندن درب یخچال برای حفظ سرمای داخل

سیستم سرد کننده سریع

5 طبقه یخچال و فضای بیشتر

محفظه نگه دارنده میوه و سبزیجات

سیستم Digital Cooling به منظور تازگی مواد موجود در یخچال

سامانه سرمایش فلزی

درب سوم به منظور حفظ سرمای یخچال و صرفه جویی در انرژی 

سیستم Nano Silver ضد باکتری

سیستم فیلتر Carbon رفع بوی نامطبوع یخچال

کمپرسورهای اینورتر دیجیتال به منظور کاهش صدای تولید شده

دلایل اعتماد به ما