یخچال فریزر بوش Bosch یخچال فریزر مدل KGN86AI304 استیل

( )

سری 6، فریزر پایین، با 30 ساعت ذخیره سرما هنگام قطع برق 

ظرفیت یخچال 496 لیتر و فریزر 140 لیتر، ظرفیت کل 23 فوت

 

Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
119 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
23
1860
800
860
LED
4
4 عدد
5 عدد
شیشه ایمن
42 دیسیبل
140
2 عدد
36 ماهه
بوش سرویس
636
++A

شرکت تولید کننده لوازم خانگی بوش یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که سالیان بسیاری در جهت جلب اعتماد مشتریان خود تلاش کرده است. یکی از رموز موفقیت این شرکت کیفیت بالای محصولات آن است؛ به طوری که امروزه با شنیدن نام بوش واژه کیفیت در اذهان تداعی می شود. یکی از ویژگی هایی که بوش را از سایر محصولات متمایز می سازد تلاش او در زمینه تکنولوژی های سبز می باشد؛ در این راستا رتبه مصرف انرژی برند بوش همیشه در صدر جدول بوده است و این شرکت همچنان به تلاش خود در این زمینه ادامه می دهد.

یخچال فریزر بوش مدل KGN86AI304 از لحاظ طراحی یکی از زیبا ترین و جادارترین محصولات این شرکت می باشد. این یخچال به دلیل داشتن رتبه مصرف انرژی A++ از تکنولوژی سبز حمایت می کند. درب این یخچال دارای 5 طبقه می باشد که  به صورتی طراحی شده که امکان قرار دادن بطری با هر اتفاعی وجود دارد. وجود 4 کشو در این یخچال امکان نگه داری مواد غذایی را که نیاز به محفظه جداگانه دارند فراهم می سازد. این یخچال دارای 4 طبقه می باشد که 3 طبقه آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و جنس شیشه ای آن ها موجب زیبایی بیش تر این محصول شده است. فریزر این یخچال دارای دو طبقه است که برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است. داشتن محفظه جداگانه برای نگه داری میوه و سبزیجات موجب حفظ تازگی و طراوت آن ها می شود. وجود سیستم انجماد سریع در حفظ ارزش غذایی سبزیجات و انواع گوشت بسیار موثر است. در این یخچال سیستم Holiday تعبیه شده است تا در زمانی که قصد سفر چند روزه دارید با فعال کردن این سیستم میزان مصرف انرژی کاهش یابد. کنترل لمسی این یخچال نیز موجب زیبایی و شیک تر بودن طراحی آن شده است. این یخچال با داشتن آپشن Vita Fresh Plus مواد غذایی را تا دو برابر حالت عادی تازه نگه می دارد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیستم سرد کننده سریع، داشتن بوگیر، آنتی باکتریال بودن، فریزر بدون برفک و اخطار باز ماندن درب اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما