یخچال فریزر بوش Bosch دوقلو مدل KSW36PI304 - GSD36PI204 استیل

( )

یخچال فریزر 20 فوت بوش، مجهز به آب سرد کن، یخساز داخل فریزر، فناوری Super cooling  و Super Freeze، و سیستم تصفیه هوای داخلی

یخچال با گنجایش 346 لیتر و رده  مصرف انرژیA++ و فریزر با گنجایش 210 لیتر و رده مصرف انرژی A+

Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
162 کیلوگرم
دوقلو
20
1870
650
600
LED
2
6 عدد
5 عدد
شیشه ای نشکن
استیل ضد زنگ متالیک
39 دیسیبل
210
7 عدد
36 ماهه
بوش سرویس
556
++A

یخچال فریزر دوقلو بوش مدلKSW36PI304 - GSD36PI204  با بدنه استیل بر زیبایی فضای آشپزخانه شما می افزاید. یکی ازخصوصیات این یخچال فریزر، رتبه مصرف انرژی A++  می باشد که کاملا بیانگر حمایت کمپانی  بوش  از تکنولوژی سبز است.

مشخصات فضای درونی:

این یخچال با داشتن 6 طبقه، فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی متناسب با سلیقه هر فرد را ایجاد می کند؛ که 5 طبقه این یخچال قابلیت تغییر ارتفاع دارد و دغدغه بانوان برای جا دادن برخی شیشه ها و بطری ها را رفع می سازد. جنس این طبقات شیشه ای بوده و زیبایی فضای درون یخچال را دو چندان می نماید. این یخچال حاوی 5 طبقه در درب خود می باشد که ارتفاع آن ها بگونه ای تنظیم شده است که به راحتی می توان شیشه انواع ترشیجات و مربا و نوشیدنی ها را در آن قرار داد. وجود دو عدد کشو درون این یخچال فضای مجزایی را برای طراوت و تازگی بیش تر میوه ها و سبزیجات ایجاد کرده است. وجود 7 طبقه داخل فریزر این یخچال فضایی بی نظیر برای تفکیک انواع گوشت، سبزیجات و بستنی فراهم ساخته است. این فریزر مجهز به آبسرد کن و یخساز دستی می باشد. آنتی باکتریال بودن این یخچال فریزر متضمن سلامتی شما خواهد بود. سیستم انجماد سریع(Super Freeze) تعبیه شده، منجر به حفظ ارزش غذایی انواع گوشت و سبزیجات می شود. سیستم سرد کننده سریع(Super Cool) این محصول نیز باعث کاهش سریع دمای فضای درون آن (در صورت قرار دادن مواد غذایی گرم) می شود تا از گرم شدن فضای درون یخچال جلوگیری نماید. این یخچال با داشتن سیستم تصفیه هوای داخل و بوگیر هوای درون یخچال را از هر گونه بوی ناخوشایند و آلودگی پاکسازی می کند. روشنایی داخلی یخچال با لامپ LED می باشد تا از گرم شدن فضای درون آن جلوگیری شود. در صورت باز ماندن درب یخچال فریزر وجود اخطار باز ماندن درب شما را آگاه خواهد ساخت.

توضیح بیش تر:

در صورتی که تمامی لوازم آشپزخانه شما استیل است، با انتخاب این یخچال با بدنه استیل ضد زنگ متالیک هارمونی فضای آشپزخانه را حفظ خواهید کرد. به دلیل جادار بودن و فضای درونی بزرگ، این یخچال فریزر برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب است.

دلایل اعتماد به ما