یخچال فریزر بوش Bosch دوقلو مدل KSV36VI304 - GSN36VI304 استیل

( )

این مدل دارای برچسب مصرف انرژی ++A بوده و قابلیت تنظیم ثابت دما با حسگر هوشمند را دارد.

Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
146 کیلوگرم
دوقلو
21
1860
650
600
LED
1
7 عدد
5 عدد
استیل ضد زنگ
39 دیسیبل
237
7 عدد
36 ماهه
بوش سرویس
583
++A

شرکت تولید کننده لوازم خانگی بوش یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که سالیان بسیاری در جهت جلب اعتماد مشتریان خود تلاش کرده است. یکی از رموز موفقیت این شرکت کیفیت بالای محصولات آن است؛ به طوری که امروزه با شنیدن نام بوش واژه کیفیت در اذهان تداعی می شود. یکی از ویژگی هایی که بوش را از سایر محصولات متمایز می سازد تلاش او در زمینه تکنولوژی های سبز می باشد؛ در این راستا رتبه مصرف انرژی برند بوش همیشه در صدر جدول بوده است و این شرکت همچنان به تلاش خود در این زمینه ادامه می دهد.

یخچال فریزر دو قلو بوش مدل KSV36VI304 - GSN36VI304  با داشتن ظاهری بسیار ساده و رنگ استیل، جلوه بخش آشپزخانه شما خواهد بود. این محصول با داشتن رتبه مصرف انرژی A++  از تکنولوژی سبز حمایت می کند و دارای 5 طبقه در درب خود می باشد که فضای کافی برای چیدمان انواع نوشیدنی ها و مربا و ... را فراهم آورده است.  وجود 1 عدد کشو داخل یخچال باعث راحتی در تفکیک پنیر،کره و ... می شود.  وجود 7 طبقه در فریزر به راحتی امکان تفکیک مرغ، گوشت، سبزیجات و بستنی را فراهم کرده است. تعداد طبقات داخل یخچال نیز 7 عدد می باشد که به راحتی می توان چیدمان مواد غذایی را با سلیقه خود انجام داد. سیستم انجماد سریع این محصول موجب حفظ ارزش غذایی سبزیجات و گوشت می شود. محفظه جدا گانه برای نگه داری میوه و سبزیجات موجب حفظ طراوت و شادابی آن ها می شود. 

از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به سیستم تصفیه هوای داخل، سیستم سرد کننده سریع، اخطار باز ماندن درب، آنتی باکتریال و بوگیر بودن اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما