برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر بوش Bosch دوقلو مدل KSV36BI304 - GSN36BI304 استیل

( )

یخچال فریزر دوقلو بوش استیل، دارای پنل دیجیتال

ظرفیت یخچال: ۳۴۸ لیتر، ظرفیت فریزر: ۲۵۰ لیتر، حجم کل 21 فوت

Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
دوقلو
21
1860
650
600
LED
2
6عدد
5 عدد
شیشه ای نشکن
استیل ضد زنگ
39دیسیبل
LED
7 عدد
36 ماهه
بوش سرویس
598
++A

شرکت تولید کننده لوازم خانگی بوش یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که سالیان بسیاری در جهت جلب اعتماد مشتریان خود تلاش کرده است. یکی از رموز موفقیت این شرکت کیفیت بالای محصولات آن است؛ به طوری که امروزه با شنیدن نام بوش واژه کیفیت در اذهان تداعی می شود. یکی از ویژگی هایی که بوش را از سایر محصولات متمایز می سازد تلاش او در زمینه تکنولوژی های سبز می باشد؛ در این راستا رتبه مصرف انرژی برند بوش همیشه در صدر جدول بوده است و این شرکت همچنان به تلاش خود در این زمینه ادامه می دهد.

یخچال فریزر بوش دوقلو مدل KSV36BI304 - GSN36BI304 دارای طرفداران بسیاری می باشد. طراحی بی نظیر و رنگ استیل آن زیبایی و جلوه خاصی به آشپز خانه شما می بخشد. از نقاط تمایز این محصول می توان به وجود 6 طبقه شیشه ای درون یخچال اشاره کرد که امکان چیدمان مواد غذایی را به هر نحوی که دوست داریم به ما می دهد. رتبه مصرف انرژی این محصول A++  می باشد که به همین دلایل بوش به عنوان یکی از طرفداران تکنولوژی سبز به شمار می رود. وجود دو کشو درون یخچال فضایی را در جهت قرار دادن کره و پنیر و موادی از این دست برای ما فراهم می سازد. وجود محفظه ای جداگانه برای میوه و سبزیجات باعث حفظ و طراوت آ ها می شود. درون فریزر 7 طبقه وجود دارد که به بانوان امکان جدا سازی انواع گوشت، سبزیجات، بستنی و ... را می دهد. امکان چیدمان انواع مربا، ترشیجات و عرقیات گیاهی در 5 طبقه ای که در درب یخچال تعبیه شده است موجب زیبایی و نظم بیشتر یخچال به هنگام باز کردن درب آن می شود.

از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به تصفیه هوای داخل، سیستم سرد کننده سریع، اخطار باز ماندن درب و آنتی باکتریال بودن اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی