یخچال فریزر بوش Bosch دوقلو مدل KSV36VB304 - GSN36VB304 مشکی

( )

رتبه انرژی: ++A

ظرفیت یخچال: ۳۴۶ لیتر، ظرفیت فریزر: ۲۳۷ لیتر، ظرفیت کل 21 فوت

Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی
146 کیلوگرم
دوقلو
21
1860
650
600
LED
1
7 عدد
5 عدد
شیشه ای نشکن
39 دیسیبل
آلومینیومی
237 لیتر
7 عدد
3 ساله
بوش سرویس
583
++A

شرکت تولید کننده لوازم خانگی بوش یکی از قدیمی ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که سالیان بسیاری در جهت جلب اعتماد مشتریان خود تلاش کرده است. یکی از رموز موفقیت این شرکت کیفیت بالای محصولات آن است؛ به طوری که امروزه با شنیدن نام بوش واژه کیفیت در اذهان تداعی می شود. یکی از ویژگی هایی که بوش را از سایر محصولات متمایز می سازد تلاش او در زمینه تکنولوژی های سبز می باشد؛ در این راستا رتبه مصرف انرژی برند بوش همیشه در صدر جدول بوده است و این شرکت همچنان به تلاش خود در این زمینه ادامه می دهد.

یخچال فریزر بوش دوقلو مدل  KSV36VB304 - GSN36VB304 با بدنه سیاه خود جذابیت خاصی به فضای آشپزخانه شما می بخشد. چرا که رنگ مشکی نشان قدرت است. این یخچال با داشتن رتبه مصرف انرژی A++ نسبت به سایر برندها تمایز ایجاد کرده است. طبقات 7 گانه درون یخچال به منظور چیدمان مناسب مواد غذایی به زیبایی تعبیه شده اند؛ جنس این طبقات شیشه ای نشکن است. وجود 5 طبقه در درب آن فضای کافی جهت قرار دادن انواع مربا و ترشیجات را فراهم کرده است. در این یخچال 7 طبقه در فریزر تعبیه شده است که دغدغه بانوان برای تفکیک انواع گوشت و سبزیجات و ... را رفع کرده است. سیستم انجماد سریع این یخچال نیز موجب حفظ ارزش غذایی انواع گوشت و سبزیجات می شود. وجود محفظه جداگانه برای نگه داری میوه ها و سبزیجات برای حفظ طراوت و تازگی آن ها تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به سیستم سرد کننده سریع، سیستم تصفیه هوای داخل، اخطار باز ماندن درب و بوگیر بودن اشاره کرد.

با انتخاب این محصول ما را در شادی لحظات کاشانه خود شریک سازید.

بعاد (عرض، ارتفاع، عمق) سانتی متر
65×186×58
تعداد طبقات فریزر
7کشو
رده انرژی
A++
صفحه نمایش

LED

دلایل اعتماد به ما