این محصول شامل تخفیف است.

درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال پارس مدل لاردر نوفراست 1700 بدون آبسردکن

یخچال لاردر فن دار پارس مدل 1700، دارای سیستم گردش هوای فراگیر، فیلتر خوشبو کننده با تکنولوژی ضدباکتری و ضدقارچ، دارای سیستم سرمایش سریع، لاستیک دور درب ضد باکتری، هشدار باز بودن درب و هشدار بالا رفتن دما، سیستم عیب یابی هوشمند

Pars - پارس

142,020,408 ریال

139,180,000 ریال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

170 سانتی متر
63 سانتی متر
73 سانتی متر
60 کیلوگرم
14 فوت
LED
1 عدد
6 عدد
5 عدد
387 لیتر
+A
سیستم گردش هوای فراگیر، لاستیک دور درب ضد باکتری، هشدار افزایش دما
2900459300042

یخچال لاردر فن دار پارس مدل 1700 دارای رتبه مصرف انرژی A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال 14 فوتی دارای گنجایش 387 لیتری می باشد. این یخچال برای خانواده های معمولی و پر جمعیت بسیار مناسب است. 

یخچال پارس دارای نمایشگر کوچکی در بالای درب خود بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد. 

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال پارس، سیستم سرمایش سریع مواد غذایی می باشد. این قابلیت باعث می شود بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی حفظ شود.

یخچال پارس مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به یخچال و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد.

یخچال پارس لاردن مدل 1700 دارای 6 طبقه داخلی، 1 کشو و 5 طبقه در درب یخچال بوده است. طبقات این یخچال شیشه ای، مقاوم و قابل تنظیم می باشند. این محصول دارای سیستم گردش هوای فراگیر و فن بوده که باعث می شود هوای خنک در این یخچال در حال چرخش بوده، و تمام نقاط یخچال دمای یکسانی داشته باشد. بعلاوه این یخچال، پایه و طبقات قابل تنظیمی داشته و سطح روی آن در برابر خراش مقاوم است. 

از دیگر امکانات این محصول می توان به هشدار باز ماند درب یخچال، هشدار بالا رفتن دما، فیلتر خوشبو کننده با تکنولوژی ضد باکتری و قارچ ، محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی