بخرید و 374,462 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)

یخچال 10 فوت پارس مدل سه ستاره 1300

یخچال سه ستاره پارس مدل 1300، سیستم انجماد سریع، طبقات قابل تنظیم، هشدارباز بودن درب، هشدار افزایش دما، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستم عیب یابی هوشمند، لاستیک دور درب ضد باکتری و سطوح مقاوم در برابر خراش

Pars - پارس

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

LED
1 عدد
3
4
دارای یک طبقه جایخی
193 لیتر
+A
2900459300066

یخچال سه ستاره پارس مدل 1300 دارای رتبه مصرف انرژی A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال 10 فوتی دارای گنجایش 193 لیتری بوده که 35 لیتر گنجایش فریزر و 158 لیتر گنجایش یخچال می باشد. این یخچال برای خانواده های کم جمعیت، ادارات و بیمارستان ها بسیار مناسب است. 

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال فریزر 1300 پارس، سیستم انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این سیستم باعث می شود که مواد غذایی با سرعت زیاد منجمد شوند. 

یخچال فریزر پارس مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به یخچال و از طریق برنامه ای که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می دهد؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند نوفراست در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند.

یخچال 1300 پارس دارای نمایشگر کوچکی در قسمت بالای درب بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد. 

یخچال فریزر دو قلوی پارس مدل 1300 دارای 4 طبقه داخلی، 1 کشو و 4 طبقه در درب یخچال بوده و دارای یک طبقه جا یخی در فریزر می باشد. طبقات این یخچال شیشه ای، مقاوم و قابل تنظیم می باشند.

از دیگر امکانات این محصول می توان به برد الکترونیکی هوشمند، هشدار باز ماندن درب یخچال، هشدار بالا رفتن دما، سطح مقاوم در برابر خراش، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، محافظ داخلی نوسانات برق، محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما