بخرید و 1,785,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: سادو
تعداد محصولات: 52
تعداد طرفداران: 1

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340

( )

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340، کمپرسور اینورتر دیجیتال، فریزر بدون برفک، دارای یخساز اتوماتیک، آبسردکن، متصل به آب شهری، سیستم سرد کننده سریع و انجماد سریع، صفحه نمایش LED، فناوری کاهش مصرف انرژی، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، سامانه گردش هوای چندگانه، سیستم کنترل هوشمند، سامانه سرمایش سریع در یخچال، فیلتر هوای داخلی powerful deodorizer

 

 

Daewoo - دوو

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

181.6 سانتی متر
91.6 سانتی متر
84 سانتی متر
115 کیلوگرم
32
LED
2
4
5
مخفی
2
3
3
684 لیتر
+A
اتصال به آب شهری، نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض، سامانه خودکار بسته شدن درب ها، حالت ذخیره انرزی هوشمند (ECO)، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، سامانه گردش هوای چندگانه، فیلتر هوای سه گانه
244 لیتر فریزر، 440 لیتر یخچال
2900176501265
اتصال به آب شهری، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، سرمایش یکنواخت

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340 دارای رتبه مصرف انرژی A+ بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال دارای گنجایش 684 لیتری بوده که 440 لیتر گنجایش یخچال و 244 لیتر گنجایش فریزر می باشد. این محصول دارای موتور اینورتر دیجیتال بوده که باعث می شود مصرف انرژی بسیار کم شده و در عوض بازده سرمایشی محصول به میزان زیادی نسبت به بقیه موتورها بیشتر شود.

یخچال فریزر دوو مدل  3340دارای نمایشگر LED بر روی درب خود بوده که کلیدهای لمسی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال فریزر است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال فریزر خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد. 

یخچال فریزر دوو دارای یک آبسردکن و یخساز اتوماتیک بوده که به آب شهری متصل می باشد. بعلاوه این محصول دارای بار خانگی با فناوری جدید ارام بازشو بوده که باعث می شود شما دسترسی راحتی به داخل یخچال داشته باشد؛ و مصرف انرژی نیز به دلیل باز و بسته نشدن درب کاهش پیدا می کند. 

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند.

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال فریزر دوو، سیستم سرمایش و انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این قابلیت باعث می شود بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی حفظ شود. شما می توانید با استفاده از پنل و نمایشگر دیجیتال این محصول، سیستم سرمایش و انجماد سریع را فعال کنید.

این یخچال فریزر دارای 4 طبقه داخلی، 2 کشو بزرگ و 5 طبقه در درب یخچال بوده و فریزر آن نیز دارای 3 کشو، 3 طبقه و 3 طبقه در درب فریزرمی باشد. طبقات این یخچال شیشه ای، مقاوم و بدون قاب می باشند. این محصول دارای سیستم گردش هوا بوده که باعث می شود هوای خنک در این یخچال در حال چرخش بوده، و تمام نقاط یخچال دمای یکسانی داشته باشد. یخچال فریزر دوو دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض می باشد. 

از دیگر امکانات این محصول می توان به محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات، حالت ذخیره انرزی هوشمند (ECO)، سامانه گردش هوای چندگانه، فناوری کاهش مصرف انرژی، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک، سیستم کنترل هوشمند، سامانه سرمایش سریع در یخچال و فیلتر هوای داخلی powerful deodorizer اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما