بخرید و 2,758,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو سری Prime 3 مدل D2S 0036

یخچال فریزر ساید بای ساید 36 فوت دوو  مدل  D2S-0036 ، دارای درب سوم و درب هوم بار، یخساز ، آبریز و کمپرسور اینورتر دیجیتال

Daewoo - دوو

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

115 کیلوگرم
ساید بای ساید
36
1816
920
916
LED
5
5
5
شیشه ای مقاوم
3
277
3
24
انتخاب سرویس
771
+A
2900176500206

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل 0036 از جدیدترین فناوری دیجیتال برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرده است. سامانه مورد استفاده در این مدل مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است، که دمای داخل و خارج از یخچال را تشخیص می دهد و جهت مدیریت به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند. با استفاده از این فناوری مواد غذایی در مدت زمان بیشتری در یخچال با طراوت و سالم می مانند.

طراحی زیبا و جدیدِ درب سوم با تعبیه پنل استیل داخل درب، منجر به نگهداری دما و بازتابش آن به داخل محفظه یخچال می شود. این فناوری جدید در نگهداری تازگی مواد غذایی نقش موثری دارد.

با یخچال فریزر ساید بای ساید مدل 0036 شما امکان نگهداری گوشت، ماهی و مرغ در دمای ثابت 4 درجه با حفظ ارزش غذایی را دارید.

در این سری یخچال های ساید بای ساید دوو  به دلیل استفاده از کمپرسورهای اینورتر دیجیتال 11 درصد صدای تولید شده نسبت به کمپرسورهای معمولی کاهش پیدا کرده است. مدیریت انرژی در این ساید بای ساید منجر به کاهش هزینه های خانواده می شود.

از ویژگی های این یخچال فریزر ساید بای ساید دوو می توان به سامانه خودکار بسته شدن درب، سامانه سرمایش سریع یخچال و فریزر، بوزدایی،  تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه، سامانه کنترل سرمایش الکترونیکی، سامانه سرمایش فلزی، محفظه نگهداری از گوشت تازه و مدیریت و حفظ تازگی مواد غذایی با فناوری دیجیتال اشاره کرد. به همراه مزایای ذکر شده نباید از طراحی مدرن و شیک آن غافل شد. این مدل از ساید بای ساید بهترین انتخاب برای افراد خوش سلیقه و سخت گیر است. لطفا با گذاشتن نظر خود دیگران را در انتخاب صحیح راهنمایی کنید.

 

دلایل اعتماد به ما