بخرید و 1,925,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S 3133

یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S 3133، آبریز دار و یخساز اتوماتیک ، نوفراست، با مصرف انرژی A+

Daewoo - دوو

540,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

ساید بای ساید
32
۱۸۱۶
۸۰
۹۱۶
LED
2
5
5
38 دسی بل
3
3
۲۴۴
3
۶۸۴
+A
2900176500572

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S 3133 نوفراست، برای خانواده هایی با جمعیت بالا طراحی شده است. این محصول جز دسته پرایم برند دوو می باشد، که به صورت 2 درب تولید شده است. روی درب این یخچال، هوم بار تعبیه شده که برای دسترسی آسان به بطری های آب است و همچنین روی درب فریزر آبسردکن و یخساز که به آب شهری با فیلتر تصفیه وصل می شود و امکان غیرفعال کردن یخساز در فصل زمستان را دارید.

در قسمت بالای یخساز و آبریز، یک صفحه نمایش LED جهت نمایش اطلاعات دما و درجه قرار گرفته است. دستگیره درب به صورت مخفی در وسط درب ها قرار گرفته و همچنین یخچال به هشدار دهنده ای هنگام باز ماندن درب مجهز شده است. مصرف انرژی یخچال ساید بای ساید دوو A+ است که جز بهترین رتبه انرژی یخچال های هم رده خود می باشد. کمپرسور یخچال مدل 3133 دوو از نوع اینورتر است که باعث کارایی بهتر و مصرف برق کمتر می شود. میزان صدای یخچال دوو 38 دسیبل است که این میزان طبق استاندارد لوازم خانگی جز محصولات کم صدا است. این محصول دارای حالت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می شود.

یخچال ساید بای ساید دوو مدل D2S 3133، دارای سنسورهایی جهت کنترل دما است که قادر می باشد دمای داخل و خارج یخچال را تشخیص دهد و اطلاعات را به کمپرسور ارسال کند، کمپرسور با توجه به دمای موردنیاز عمل ایجاد سرمایش را انجام می دهد.

یخچال دوو دارای سیستم گردش هوای چندگانه است که باعث می شود هوای داخل یخچال به صورت یکسان در تمامی نقاط آن پخش شود و هوای یخچال به صورت ساکن یک جا نماند و باعث تازگی میوه و سبزیجات می شود. در یخچال مدل 3133 حالت خواب وجود دارد که شما می توانید تا ساعتها صدای یخچال را در کمترین میزان قرار دهید و به صورت اتوماتیک به حالت اولیه بر می گردد.

یخچال ساید بای ساید دوو دارای سیستم سرمایش سریع در یخچال و فریزر است که با این گزینه می توانید مواد غذایی را به سرعت منجمد یا خنک کنید این امر، تکثیر میکرو اورگانیسم ها را به حداقل می رساند.

همچنین این محصول دارای فیلتر هوای داخل یخچال می باشد که بوها اکسیده شده و باکتریهایی که باعث خراب شدن غذا ها می شوند را از بین می برد از این رو شما می توانید مواد غذایی را برای مدت بیشتری تازه و سالم در یخچال نگهداری کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی