بخرید و 1,890,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال و فریزر دوقلو دوو سری TWIN مدل D4LR/D4LF 0020

( )

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)، سامانه گردش هوای چندگانه (3D Cooling)، دارای یخ ساز و آبسرد کن اتوماتیک متصل به آب شهر، چشم الکترونیک هوشمند مجهز به سنسورهای حساس به نور (Smart Sensor)، دستگیره مخفی عملکردی، بوگیر قدرتمند، دارای 124 ماه ضمانت کمپرسور، مصرف انرژی A+

Daewoo - دوو

460,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوقلو
40
1800
660
600
LED
2
5
شیشه مقاوم
2
290
5
انتخاب
673
+A
ایران
2900176500541/2900176500527
383

یخچال و فریزر دوقلو دوو سری TWIN مدل D4LR/D4LF-0020 مجهز به سامانه کنترل سرمایش Digital Cooling است که دارای 6 سنسور حسگر برای کنترل دمای یخچال و صرفه چویی در مصرف انرژی را به حداقل ممکن میرساند. همچنین دارای سامانه هوشمند الکترونیک دما می باشد که مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند ، داده ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می کند و کمپرسور با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز را تأمین می کند. با استفاده از این سیستم میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی برای مدت طولانی تری تازه، سالم و پرطراوت می ماند.

                                  

3D Coolingدر این سیستم این سامانه موجب سرمایش یکسان و بهینه در تمام فضای یخچال و فریزر می شود، در نتیجه مواد غذایی داخل یخچال تازگی و طراوت اولیه خود را حفظ می کند.

                                              

یخچال فریزر دوو مدل D4LR/D4LF-0020 دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است. از ویژگی این نوع کمپرسور نسبت به کمپرسورهای قدیمی و معمولی 23 % انرژی برق کمتری مصرف می کند. کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح توان خروجی  کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد. فعالیت این کمپرسور نوسان دمای داخلی یخچال را به حداقل می رساند، در نتیجه مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تری سالم و با طراوت باقی می ماند.

از مشخصات ظاهری این دستگاه میتوان به ارتفاع 180سانتی‌متر، عرض 60 سانتی متر و با عمق 66 سانتی‌متر اشاره کرد . یخچال فریزر دوو دوقلو مدل DES - 0020GW دارای  نشان مصرف A+  است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

فضای داخلی یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LR/D4LF-0020 با لامپ های LED در قسمت پشت و بالا روشن می شود که علاوه بر ایجاد فضای نورانی و زیبا مصرف کمتری نسبت به لامپ های معمولی دارند ،زیرا طول عمر لامپهای LED هفت برابر لامپهای معمولی است. تولید حرارت کم در این لامپ ها موجب حفظ بیشتر تازگی مواد غذایی می شود.

سیستم آبسرد کن بدین گونه است که به آب شهر متصل شده و با توجه به همراه داشتن فیلتر قدرتمند تصفیه واقعی لذت نوشیدن آب خنک و گوارا را برای شما به ارمغان می آورد.یخ سازاتوماتیک این سامانه که شامل فیلتر تصویه واقعی میشود ، انتقال یخساز به داخل در و افزایش 10 % فضای داخل فریزر علاوه بر این استفاده از دو مخزن ذخیره یخ با افزایش 50 درصدی ظرفیت ذخیره سازی را امکان می بخشد.

طراحی بدون قاب بیرونی Frameless Design با ایجاد سطوح کاملا مسطح، نمایلوکس و مدرن را به نمایش میگذارد که علاوه بر این امر تمیز کردن آن را سهولت میبخشد.

خصوصیات کلی یخچال و فریزر دوقلو دوو سری TWIN مدل D4LR/D4LF-0020 

مصرف انرژی  A+

دستگیره مخفی عملکردی

سامانه گردش هوای چندگانه 3D COOLING

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک DIGITAL COOLING

کمپرسور اینورتر دیجیتال

فیلتر و بوگیر قدرتمند

یخساز اتوماتیک

چشم الکترونیک هوشمند مجهز به سنسورهای حساس به نور

لامپ یخچال و صفحه نمایش LED

سیستم سرد کننده سریع محفظه نگهداری میوه و سبزیجات

سیستم انجماد سریع فریزر

آب سردکن

چشم الکترونیکی هوشمند

طبقات شیشه ای سکوریت مقاوم و نشکن

زنگ هشدار باز بودن درب

 

نماد اعتماد الکترونیکی