بخرید و 1,837,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آکامو
تعداد محصولات: 9

یخچال فریزر دوقلوی هیوندای مدل 7071

یخچال فریزر دوقلوی هیوندای مدل 7071، آبسردکن دار،یخساز اتوماتیک، متصل به آب شهری، نمایشگرLED، بدون برفک، نوفراست، آبریزدار، اخطار باز ماندن درب، اخطار بالا رفتن دما، قفل کودک، دارای سیستم سرمایش و انجماد سریع، محفظه انجماد سریع، اینورتر کم مصرف، رتبه مصرف انرژی A+

Hyundai - هیوندای

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

180*63*60
164 کیلوگرم
21
LED
5
3
45 دسی بل
7
601 لیتر
+A

یخچال فریزر دوقلوی هیوندای مدل 7071 از دودستگاه مجزا ولی در عین حال هماهنگ تشکیل شده است، این مجموعه با ظرفیت 330 لیتر برای یخچال و 271 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. . این یخچال برای خانواده‌های معمولی و پر جمعیت بسیار مناسب است و به طور کلی برای کسانی مناسب هستند که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می‌کنند. طبقات فریزر عمدتا حالت کشویی دارند.

در این یخچال فریزر یک محفظه‌ی مخصوص برای یخ‌ساز تمام اتوماتیک فریزر در نظر گرفته شده است. همچنین این محصول جدید شرکت هیوندای مجهز به یخساز اتوماتیک و موتور اینورتر کم مصرف میباشد. کارکرد یخ‌ساز به صورت اتوماتیک است و برای کار با آن باید به شیر آب شهری متصل کنید.

 گفتنی است این یخچال مجهز به آبریز بیرونی است که نیاز به باز و بسته‌کردن درِ یخچال را بسیار کمتر می‌کند. مخزن آبریز داخل درِ یخچال قرار گرفته و به صورت دستی پر می‌شود. طبقه‌ی مخصوصی با طراحی موج‌دار در قسمت بالای یخچال تعبیه شده که برای نگهداری ظروف نوشیدنی ایده ال است.

 این دستگاه از قابلیت انجماد سریع بهره‌‎مند است که می‌توان سرمایش سریع مواد غذایی تازه خریداری شده را به آن سپرد. این سیستم باعث می شود که مواد غذایی با سرعت زیاد منجمد شوند. در قابلیت انجماد سریع کریستال های یخی سریعتر و با سرعت مناسب در مواد غذایی به وجود می آیند. درنتیجه از آسیب رسیدن به بافت مواد غذایی جلوگیری شده و در ساختار مواد غذایی تغییر زیادی ایجاد نمی شود. این قابلیت باعث می شود بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی حفظ شود.

 برای روشنایی داخلی دستگاه از چراغ‌های LED استفاده شده است. این چراغ‌ها هم کم‌مصرف هستند و نور آن 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد و هم گرمای بسیار ناچیزی تولید می‌کنند.

دلایل اعتماد به ما