بخرید و 1,705,935 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل مکس

یخچال فریزر دو قلو دیپوینت مدل مکس max سفید، دارای کمپرسور اینورتر با رده مصرف انرژی +A، سیستم ذوب برفک اتوماتیک، مجهز به یخساز اتوماتیک، محفظه نگهداری یخ، مخزن متصل به آب شهری و سیستم هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزر

Depoint - دیپوینت

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید - سفید چرمی - سیلور
دوقلو
1800
630
1200
LED
10
3
1
2
271
8
30 ماهه
دیپوینت
601
A
2901377400012

یخچال فریزر دوقلوی مکس، یک محصول ایرانی با طراحی زیبا از برند "دیپوینت" می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخودار است. این محصول دارای دو دستگاه مجزا است که در کنار یکدیگر قرار گرفته و با هماهنگی کار می کنند. یخچال فریزر دوقلوی مکس با ظرفیت 601 لیتر فضای مناسب و جا داری را برای خانواده های پر جمعیت و خانوادهایی که حجم زیادی از مواد غذایی را به صورت منجمد نگه میدارد در اختیار قرار می دهد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول سیستم ضد برفک است که باعث می شود یخچال شما هیچ وقت برفک نزده و نیازی به خالی کردن یخچال برای برفک زدایی نباشد. همچنین حالت انجماد سریع یخچال فریزر دوقلوی مکس این امکان را فراهم می کند تا در مدت کوتاهی مواد غذایی به دمای مطلوب یخ زدن برسند و در عین حال کیفیت مواد غذایی حفظ شود.

از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به سیستم کنترل هوشمند دمای یخچال و فریزر اشاره کرد که مانع از فاسد شدن مواد غذایی در دمای یخچال خواهد شد. یخچال فریزر دوقلوی دیپوینت مکس به سیستم هشدار باز ماندن درب نیز مجهز می باشد که مانع از هدر رفتن انرژی می شود. نمودار مصرف انرژی این محصول +A می باشد که آن را در گروه محصولات کم مصرف قرار داده است. قابل ذکر است یخچال این محصول داری یک منبع ذخیره ی داخلی آب می باشد که به راحتی قابل پر و خالی کردن است.

اگر به دنبال یخچالی هستید که در کنار ظاهری زیبا، فضای کافی و مورد نیاز شما را تامین کند، و همچنین از امکانات بالا و کاربردی برخوردار باشد این محصول بهترین گزینه برای خرید می باشد. 

دلایل اعتماد به ما