بخرید و 1,218,805 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر پاکشوما مدل P230

( )

Pakshoma P230 W Refrigerator

یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230، حجم فریزر 162 لیتر، حجم یخچال 486 لیتر، دارای آبسردکن
Pakshoma - پاکشوما

259,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید-سیلور
یخچال و فریزر بالا پایین
23
1860
830
870
2
4
3
شیشه ای نشکن
2
2
162
24 ماهه
پاک سرویس
648
+A
2900949009554
486

یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230 از طراحی مدرن و زیبایی برخوردار می باشد که آن را به یک گزینه مناسب برای خانواده‌های با جمعیت متوسط و بالا تبدیل کرده است.  رده مصرف انرژی این دستگاه +A است و  از طریق پنل لمسی که بر روی یخچال تعبیه شده است، می‌توان میزان دما داخلی یخچال، فریزر و همچنین دیگر مشخصات را تنظیم نمود.

مشخصات فضای درونی:

طراحی داخلی یخچال فریزر پاکشوما به صورت دو طبقه می باشد که فریزر آن در قسمت بالا این محصول قرار گرفته است. به گونه ای جادار است که شما می توانید تمام مواد غذایی را کاملا مرتب در یخچال قرار داده و به تمام محتویات داخل یخچال دسترسی داشته باشید. در داخل یخچال علاوه بر چهار طبقه و دو کشو، محلی برای قرار دادن منظم بطری ها و محفظه ای مخصوص میوه های کوچک وجود دارد که به چیدن مرتب مواد غذایی در یخچالتان کمک شایان توجهی می کند. درب یخچال نیز دارای دو طبقه نسبتا بلند و طبقه ای دیگر مخصوص قرار دادن تخم مرغ ها است. آب سرد کن و یا آبریز یخچال هم بر روی درب یخچال قرار گرفته است. یخچال فریزر پاکشوما در کل 648 لیتر یا 23 فوت ظرفیت دارد.

وجود سیستم جریان هوای داخلی اجباری(فن دار) موجب خنک شدن یکپارچه تمام طبقه‌های یخچال و فریزر پاکشوما می‌شود. همچنین نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک نوفراست است و فریزر این محصول دارای 2 طبقه است که با ظرفیت 162 لیتر برای قرار گیری حجم زیادی از مواد غذایی گزینه مناسبی می باشد. از دیگر مشخصات یخچال و فریزر پاکشوما می توان به  قابلیت انجماد سریع اشاره نمود که با پایین آوردن سریع دما به منجمد شدن سریع تر مواد غذایی در فریزر کمک می کند تا شکل ظاهری مواد و ارزش غذایی آن حفظ شود.

یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230 با ظرفیت 23 فوت، ظاهر زیبا، فضای مناسب و امکاناتی که برای نگهداری مواد غذایی در اختیارتان قرار می دهد، انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که به کارایی و زیبایی لوازم خانگی خود اهمیت می دهند.

شما می توانید جهت مشاهده سایر مدل های مشابه بر روی هریک از لینک های زیر کلیک کنید:

یخچال فریزر پاکشوما مدل P230 سیلور

سایر مدل های یخچال فریزر کمبی

نماد اعتماد الکترونیکی