بخرید و 875,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر دیپوینت مدل Discover

( )

Depoint Discover S Refrigerator

یخچال فریزر 28 فوت فریزر بالا دیپوینت ( Depoint ) مدل دیسکاور ( Discover )، کاملاً بدون برفک، رده مصرف انرژی A ، مجهز به تکنولوژی درب بار شفاف شونده و یخساز دستی داخل فریزر، سیستم انجماد سریع و گردش هوای اجباری

جهت مشاهده یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور Discover سفید کلیک کنید.

Depoint - دیپوینت

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

نقره ای
80 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
28
1860
690
860
LED
2
3
3
روکار
دارای فریزر
2
170
2
566
A
ایران
2900783100110

یخچال فریزر کمبی دیپوینت مدل دیسکاور از سری یخچال فریزرهای بالا پایین ساخت شرکت دیپوینت می باشد.

فریزر 170 لیتری این دستگاه در قسمت بالا قرار گرفته و دارای 2 طبقه و 2 کشو می باشد. محفظه یخساز دستی نیز در فریزر قرار دارد که لازم است به صورت دستی پر شود. روشنایی درون یخچال و فریزر به وسیله لامپ LED با حداقل حرارت و بیش ترین طول عمر تامین می شود. سیستم هوای دوگانه در یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور باعث شده تا مواد غذایی در هر نقطه از یخچال به سرعت سرد شده و دمای داخلی آن یکسان شود.

یخچال فریزر دیپوینت مدل discover

یخچال با گنجایش 396 لیتر نیز در قسمت پایین بوده و دارای 3 طبقه و 2 کشو می باشد. بر روی درب یخچال، درب بار شفاف شونده قرار گرفته که شما می توانید با ضربه زدن بر روی صفحه، درون یخچال را مشاهده نمایید. طراحی داخلی فضای یخچال یه صورتی است که با اشغال محیط کم تری از آشپزخانه ی شما، بیش ترین فضای داخلی را در اختیارتان قرار می دهد و از این رو نگرانی بابت جا دهی مواد غذایی در یخچال خود نخواهید داشت.

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

یخچال فریزرهای دیپوینت کاملاً بدون برفک بوده و مجهز به سیستم ذوب برفک اتوماتیک می باشند. همچنین سیستم انجماد سریع در این مدل موجب شده تا کیفیت نگهداری مواد غذایی در فریزر از طریق پایین آمدن زمان یخ زدن، افزایش یابد.

سیستم گردش هوای اجباری، کنترل پنل لمسی و سیستم کنترل هوشمند دیجیتال از دیگر ویژگی های یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور است که آن را به گزینه ای مناسب برای خرید یک یخچال فریزر خانگی با امکانات کاربردی و ظاهر زیبا تبدیل نموده است. 

یخچال فریزر دیپوینت مدل دیسکاور

دلایل اعتماد به ما