بخرید و 896,945 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر دیپوینت 28 فوت مدل T7

( )

Depoint T7 W Refrigerator

یخچال فریزر دیپوینت ( Depoint ) مدل T7W با گنجایش 28 فوت، رده مصرف انرژی A ،کاملاً بدون برفک، مجهز به آبسردکن مخزن دار با تانک آب داخلی و یخساز دستی داخل فریزر، سیستم انجماد سریع و گردش هوای اجباری

Depoint - دیپوینت

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
یخچال و فریزر بالا پایین
28
1840
730
860
4
5
40 دسی بل
روکار
2
570
A
ایران
2900783100035

یخچال فریزر دیپوینت مدل T7W یکی از محصولات شرکت دیپوینت بوده که در دسته یخچال های فریزر بالا قرار می گیرد.

این محصول دارای فریزر دو طبقه در قسمت بالا و یخچال 4 طبقه در قسمت پایین می باشد. همچنین کشوهای مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات نیز در قسمت پایینی یخچال تعبیه گردیده است. اگرچه تعداد طبقات فریزر و یخچال در این محصول، کم به نظر می رسد اما به علت عمق 73 سانتی متری این دستگاه که آن را در دسته یخچال فریزرهای عمیق قرار می دهد، می تواند فضای خوبی را برای نگهدای مواد غذایی در اختیار شما قرار دهد.

یخساز در این یخچال فریزر از نوع دستی بوده و در فریزر قرار دارد. همچنین آبسردکن یخچال فریزر دیپوینت مدل T7 روی درب یخچال قرار دارد و از نوع مخزن دار که مخزن آن در داخل درب یخچال بوده و به صورت دستی پر می شود.

یخچال فریزرهای دیپوینت کاملاً بدون برفک بوده و مجهز به سیستم ذوب برفک اتوماتیک می باشند. همچنین سیستم انجماد سریع در این مدل موجب شده تا کیفیت نگهداری مواد غذایی در فریزر از طریق پایین آمدن زمان یخ زدن، افزایش یابد.

سیستم گردش هوای اجباری، کنترل پنل لمسی، قفل کودک و سیستم کنترل هوشمند دیجیتال از دیگر ویژگی های یخچال فریزر دیپوینت مدل T7W است که آن را به گزینه ای مناسب برای خرید یک یخچال فریزر خانگی با امکانات کاربردی و ظاهر زیبا تبدیل نموده است.

جهت مشاهده سایر مدل های یخچال فریزر کمبی دیپوینت کلیک کنید.

دلایل اعتماد به ما