بخرید و 342,405 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر 14 فوت سینجر سری تاپ مانت آبریز دار مدل 3300D

( )

Sinjer 3300D W Refrigerator

یخچال فریزر عرض 55 سینجر مدل تاپ مانت، دارای فریزر در بالا، مجهز به تانک آب و آبریز دستی، دستگیره توکار، گنجایش 14 فوت، رده مصرف انرژی A

جهت مشاهده سایر مدل های یخچال 14 فوت سینجر مدل تاپ مانت کلیک کنید.

Sinjer - سینجر

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
55 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
14
1630
626
550
LED
1
4
3
شیشه
توکار
دارای فریزر
2
2
76
273
A
ایران
کندانسور مخفی- پایه های قابل تنظیم
2900491600254

یخچال فریزر تاپ مانت سینجر، از نوع فریزر بالا با عرض 55 سانتی متر است که توسط شرکت ایرانی سینجر ساخته شده است. دستگیره های توکار این یخچال فریزر به آن ظاهری شیک و زیبا بخشیده است. در این یخچال سینجر از گاز مبرد R600-a استفاده شده که با محیط زیست سازگار بوده و به آن آسیبی وارد نمی سازد.

حجم کل یخچال فریزر تاپ مانت سینجر 273 لیتر (14 فوت) است که از این میزان 76 لیتر به فریزر اختصاص داده شده است. یخچال این مدل از چهار طبقه شیشه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، به همراه محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تشکیل شده است. علاوه بر این، بر روی درب یخچال دو طبقه مخصوص نگهداری بطری به همراه یک طبقه جا تخم مرغی تعبیه شده است. تانک آب و آبریز دستی نیز بر روی درب یخچال قرار گرفته است. فریزر این مدل نیز دارای دو طبقه شیشه ای به همراه یک طبقه بر روی درب فریزر و یک طبقه جایخی می باشد. 

دمای یخچال فریزر عرض 55 سینجر به وسیله ی ولوم مکانیکی تنظیمگر دما که در بالای یخچال قرار گرفته است قابل تغییر می باشد. علاوه بر این یخچال فریزر دارای سیستم تنظیم برودت یکنواخت در طبقات است. 

کمپرسور این یخچال سینجر از نوع ایزوبوتان R600a است که علاوه بر بازدهی بالاتر، بسیار کم صدا می باشد. از دیگر ویژگی های یخچال فریزر تاپ مانت سینجر می توان به کندانسور مخفی و پایه های قابل تنظیم اشاره نمود. این یخچال فریزر با ابعاد کوچک، کیفیت بالا و قیمت مناسب برای ادارات، خوابگاه ها و خانه های کم جمعیت بسیار مناسب است.

دلایل اعتماد به ما