درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)

یخچال فریزر کمبی سیلور آیس عرض 70 با پنل دیجیتال سری FLAT DOOR مدل SRF105

یخچال فریزر کمبی (فریزر پایین) سیلور آیس (Silver Ice) مدل SRF 105، عرض 70 سانتی متر، 23 فوت، دارای پنل دیجیتال و آبریزر بر روی درب یخچال، سبد پلاستیکی، دارای یخساز نیمه اتوماتیک درون فریزر، بدون برفک، دارای درب تخت (FLAT DOOR)

نام دیگر این مدل SRF 23 می باشد.

Silver ice - سیلور آیس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
یخچال و فریزر بالا پایین
23
1890
640
700
1
3
3
روکار
دارای فریزر
110
4
450
ایران
2901346000038

یخچال فریزر عرض 70 سیلور از نوع یخچال فریزر کمبی (فریزر پایین) است. این یخچال فریزر برای کسانی مناسب است که ضمن اهمیت به زیبایی و کارایی یخچال، در آشپزخانه خود فضای زیادی برای قرار دادن یخچال و فریزر به صورت جداگانه ندارند. یخچال فریزرهای کمبی به آسانی از راه پله ها عبور کرده و در هر آشپزخانه ای جای میگیرد.

یخچال سیلور دارای یک کشو و سه طبقه شیشه ای است که شما می توانید ارتفاعشان را به شکل دلخواه تنظیم نمایید. بر روی درب یخچال نیز سه طبقه برای قرار دادن بطری ،سس و تخم مرغ تعبیه شده است. آبریزر نیز بر روی درب یخچال قرار گرفته است. فریزر این مدل دارای چهار کشو و محفظه یخساز نیمه اتوماتیک است که با ریختن آب درون آن می توانید همیشه در فریزر خود یخ آماده داشته باشید. فریزر سیلور مدل از نوع نوفراست (بدون برفک) است.

بر روی بدنه یخچال و فریزر سیلور پنل دیجیتال قرار گرفته است که به وسیله ی آن می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی هرکدام به صورت جداگانه اعمال نمایید.

دلایل اعتماد به ما