بخرید و 1,102,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال و فریزر پایین دوو سری Ultimo مدل DEBF 0028

( )

28 فوت، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)، قابلیت تبدیل فریزر به یخچال (Extra aref)، سامانه سرمایش دوگانه (Duo Cooling system)، دارای یخ ساز اتوماتیک متصل به آب شهر، سنسور حرکتی هوشمند (Intelligent motion sensor)، دارای 124 ماه ضمانت کمپرسور، مصرف انرژی A+

Daewoo - دوو

295,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

یخچال و فریزر بالا پایین
28
1800
720
826
LED
1
3
شیشه ضد شوک
3
هست
+A
2900176500107

یخچال و فریزر پایین دوو سری Ultimo مدل DEBF-0028  فریزر پایین با طراحی لوکس و کلاسیک با برچسب مصرف انرژی +A یخچال و فریزرهای دوو به معنای 25% مصرف کمتر نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A است . 

                                     

یخچال فریزر دوو مدل 0028  از یخچال فریزر های که مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف، با قابلیت کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی  و همچنین دارای سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر  است. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک یکی دیگر از ویژگی های مهم است که نهایت تازگی را برای مواد غذایی به ارمغان می آورد. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می کند. این سامانه داد ه ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می کند.

                 

سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر با فعال کردن این سامانه بدون نیاز به خاموش کردن یخچال فریزر، فریزر کارکرد عادی خود را ادامه می‌دهد و یخچال به حالت نیمه خاموش درآمده و در این حالت از ایجاد بوی بد در آن جلوگیری شده و همچنین سبب کاهش مصرف انرژی می‌شود.          

جدیدترین یخچال فریزر دوو مجهز به سیستم سرمایش دوگانه است، این سامانه باعث جدایی جریان سرمایش یخچال از فریزر شده و در نتیجه غذای موجود در هر محفظه در بالاترین کیفیت و تازگی نگهداری می‌شود. همچنین مانع از انتشار بوی غیره منتظره از فریزر به یخچال و بالعکس می‌شود. کنترل لمسی LED  نمایشگر باعث دسترســی آســان بــه تمامــی عملکردهــای یخچــال فریــزر از طریــق  این نمایشــگر همــراه بــا نمایــش تصویــری آنهــا میش      

سامانه سرمایش سریع یخچال و فریزر این قابلیت را دارد که به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند و مواد غذایی به مدت طولانی تری سالم می مانند، همچنین این سامانه با سرعت بخشیدن به فرایند انجماد و پایین آوردن دمای فریزر در کمترین زمان باعث حفظ ارزش و شکل ظاهری مواد غذایی می شود.

مشخصات کلی یخچال و فریزر پایین دوو سری Ultimo مدل DEBF-0028 

 سامانه سرمایش دوگانه

سامانه سرمایش سریع یخچال و فریزر

یخساز اتوماتیک

تنظیمات سفر

طراحی مسطح و بدون برجستگی

طراحی جدید درب و دستگیره‌ها

طبقات شیشه‌ای ضد شوک حرارتی

جا میوه‌ای دوقلو

سامانه روشنایی LED

نمایشگرLED با کنترل لمسی

 سیستم هوشمند عیب یاب

سنسور حرکتی جهت روشن شدن چراغ بیرون درب

قفل کودک

سیستم کاهش صدا و انرژی در شب

نماد اعتماد الکترونیکی