بخرید و 909,601 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آکبندپارسه
تعداد محصولات: 734
تعداد طرفداران: 1
رتبه فروشگاه:
(2)

يخچال فريزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35

يخچال فريزر الکترواستیل 25 فوت مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز به یخساز اتوماتیک داخلی با قابلیت اتصال به آب شهری، سرمایش و انجماد سریع، جریان هوای چند گانه 

ElectroSteel - الکترواستیل

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

يخچال فريزرپایین
25
1985
770
750
LED
4
4
4
2
460

یکی از محصولات الکترواستیل یخچال فریزر مدل ساب زیرو پلاس ES35 می باشد. این محصول مجهز به دریچه گردش هوای هوشمند است، این ویژگی باعث می شود که جریان هوا گردش پیدا کرده و سبب تازه ماندن محتویات داخل آن می شود. سیستم گردش هوای چند گانه باعث می شود سرمای مطلوب داخل یخچال جریان داشته باشد.

جنس بدنه یخچال از ورق های خود رنگ کره ای می باشد. این ورق ها در قابل رطوبت و خوردگی مقاوم و خاصیت ضد لک دارند و به راحتی لکه ها و اثر انگشت ها پاک می شود و ظاهری همیشه درخشان دارد.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز به فیلتر نانو هوا که برای تصفیه هوای داخل یخچال تهویه شده است و مانع از پیچیدن بوی بد یخچال می شود و خاصیت آنتی باکتریال آن از کپک زدن مواد غذایی به مدت طولانی جلوگیری می کند. نوار دور درب آنتی باکتریال مانع از ورود میکروب ها به داخل یخچال می شود.

یخچال فریزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تازه می باشد. طبقات یخچال به صورتی طراحی شده که می توانید با نظم و سلیقه محتویات را درون یخچال جای دهید. فضای جادار یخچال به سبب امکان قراردادن محتویات بیشتر مورد نیاز مخاطب می باشد. این یخچال از طبقات شیشه ای ضد شوک حرارتی برخوردار می باشد.
ویژگی دیگر یخچال فریزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز بودن آن به کمپرسور با تکنولوژی نسل برتر Direct Path است. این یخچال دارای بالاترین بازده خنک کنندگی با برچسب انرژی پایین می باشد. وجود سنسورهایی از جمله کنترل دما و کنترل دیجیتال باعث می شود نظارت بر دمای آن تسهیل یابد. سیستم کنترل دما سبب تازه و سالم ماندن میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی می شود.
یخچال فریزر الکترواستیل مدل ساب زیرو پلاس ES35 مجهز به سیستم ذوب برفک می باشد.

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول