بخرید و 1,225,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: پردیسان
تعداد محصولات: 4
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دیپوینت مدل CAPTURE

Depoint CAPTURE W Refrigerator

یخچال فریزر 28 فوت فریزر بالا دیپوینت ( Depoint ) مدل کَپچر ( CAPTURE )، کاملاً بدون برفک، رده مصرف انرژی A ، مجهز به دو دوربین هوشمند داخلی جهت اتصال به تلفن همراه، یخساز دستی داخل فریزر، سیستم انجماد سریع و گردش هوای اجباری

Depoint - دیپوینت

300,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
یخچال و فریزر بالا پایین
28
1860
690
860
LED
2
3
شیشه مقاوم
روکار
دارای فریزر
170
595
A
ایران
فیلتر HYGIENE FRESH شش لایه

یخچال فریزر کمبی دیپوینت مدل کپچر از سری یخچال های فریزر بالا ساخت شرکت دیپوینت می باشد. از ویژگی های منحصر بفرد این یخچال دیپوینت وجود دو دوربین هوشمند جهت مشاهده محتویات درون یخچال توسط تلفن همراه است. شما می توانید به وسیله این ویژگی در خارج از منزل مواد غذایی درون یخچال را چک کرده و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

یخچال دیپوینت مدل کپچر

فریزر 170 لیتری به همراه یخساز دستی این دستگاه در قسمت بالا قرار گرفته است. روشنایی درون یخچال و فریزر به وسیله لامپ LED با حداقل حرارت و بیش ترین طول عمر تامین می شود. سیستم هوای دوگانه در یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر باعث شده تا مواد غذایی در هر نقطه از یخچال به سرعت سرد شده و دمای داخلی آن یکسان شود.

یخچال دیپوینت مدل کپچر

یخچال با گنجایش 425 لیتر نیز در قسمت پایین بوده و دارای 3 طبقه و 2 کشو می باشد. آبریز یخچال درون درب قرار گرفته و شما می توانید در صورت لزوم از تانک آب برای قرار دادن مواد غذایی مورد نظر خود استفاده نمایید. طراحی داخلی فضای یخچال یه صورتی است که با اشغال محیط کم تری از آشپزخانه ی شما، بیش ترین فضای داخلی را در اختیارتان قرار می دهد و از این رو نگرانی بابت جا دهی مواد غذایی در یخچال خود نخواهید داشت.

یخچال دیپوینت مدل CAPTURE

یخچال فریزرهای دیپوینت کاملاً بدون برفک بوده و مجهز به سیستم ذوب برفک اتوماتیک می باشند. همچنین سیستم انجماد سریع در این مدل موجب شده تا کیفیت نگهداری مواد غذایی در فریزر از طریق پایین آمدن زمان یخ زدن، افزایش یابد. فیلتر بهداشتی یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر در چهار مرحله به وسیله ی ایجاد گردش هوای تازه، 99/99 درصد از باکتری ها، ذرات معلق، قارچ ها و بوهای نامطبوع را از بین برده و هوای داخل یخچال را پاک نگه میدارد.

یخچال depoint capture

سیستم گردش هوای اجباری، کنترل پنل لمسی و سیستم کنترل هوشمند دیجیتال از دیگر ویژگی های یخچال فریزر دیپوینت مدل کپچر است که آن را به گزینه ای مناسب برای خرید یک یخچال فریزر خانگی با امکانات کاربردی و ظاهر زیبا تبدیل نموده است.

یخچال depoint مدل کپچر

جهت مشاهده سایر مدل های یخچال فریزر کمبی دیپوینت کلیک کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی