بخرید و 453,740 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)

یخچال پارس مدل لاردر PRH17631EW آبسردکن دار

یخچال پارس مدل لاردر PRH17631EW آبسردکن دار، بدون برفک، دارای نمایشگر LCD، سیستم گردش هوای فراگیر، طبقه و پایه قابل تنظیم، فیلتر خوشبو کننده با تکنولوژی ضدباکتری و ضدقارچ، سیستم سرمایش و انجماد سریع، هشدار باز ماندن درب و هشدار بالا رفتن دما، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، سیستم عیب یابی هوشمند

Pars - پارس

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

170 سانتی متر
63 سانتی متر
73 سانتی متر
هالوژن
1کشو در یخچال
6
6
387
+A
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، لاستیک دور درب ضد باکتری، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات
2900459300042

یخچال پارس مدل لاردر PRH17631EW آبسردکن دار دارای رتبه مصرف انرژی B بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال دارای گنجایش 387 لیتری می باشد. 

یخچال پارس مدل لاردر PRH17631EW آبسردکن دار دارای نمایشگر LCD در درب خود بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال فریزر است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال فریزر خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد. بعلاوه یخچال فریزر پارس دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی می باشد. 

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند دیفراست در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند.

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال فریزر پارس، سیستم سرمایش و انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این قابلیت باعث می شود بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی حفظ شود. شما می توانید با استفاده از پنل و نمایشگر دیجیتال این محصول، سیستم سرمایش و انجماد سریع را فعال کنید.

یخچال فریزر پارس مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به یخچال و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

نور داخل یخچال از طریق لامپ هالوژن تامین می شود.

این یخچال فریزر دارای 3 طبقه داخلی، 2 کشو و 4 طبقه در درب یخچال بوده و فریزر آن نیز دارای 3 کشو بزرگ و یک کشو جایخی می باشد. طبقات این یخچال شیشه ای، مقاوم و قابل تنظیم می باشند. این محصول دارای سیستم گردش هوای فراگیر و فن بوده که باعث می شود هوای خنک در این یخچال در حال چرخش بوده، و تمام نقاط یخچال دمای یکسانی داشته باشد. بعلاوه این یخچال، پایه و طبقات قابل تنظیمی داشته و سطح روی بدنه ی آن در برابر خراش مقاوم است.  

از دیگر امکانات این محصول می توان به هشدار باز ماند درب یخچال، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، هشدار بالا رفتن دما، فیلتر خوشبو کننده با تکنولوژی ضد باکتری و قارچ، محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما