بخرید و 258,790 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

اجاق گاز رومیزی آلتون مدل S517

( )

اجاق گاز توکار رومیزی 5 شعله آلتون ( ALTON ) مدل S517 دارای 5 شعله با چیدمان کلاسیک، مجهز به بدنه استیل مقاوم و سرشعله پلوپز با راندمان حرارتی بالا

ALTON - آلتون

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
5 شعله شامل یک شعله پلوپز در وسط
چدنی
رومیزی
A

اجاق گازهای رومیزی که در انواع طرح ها و مدل ها به بازار عرضه شده اند، برای آشپزخانه هایی با فضای محدود بهترین گزینه هستند.

اجاق گاز رومیزی آلتون مدل S517 یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. چیدمان شعله ها در این اجاق گاز 5 شعله از نوع کلاسیک است بدین صورت که شعله پلوپز(شعله بزرگ برای قرار دادن قابلمه) در وسط قرار گرفته و 4 شعله دیگر در اطراف آن چیده شده اند. جنس بدنه و رویه اجاق گاز رومیزی آلتون مدل S517 از استیل با دوام است که علاوه بر زیبایی، استحکام و طول عمر محصول را بالا برده است. شبکه چدنی تعبیه شده در این محصول از نوع لولایی است و شما می توانید حین نظافت به جای برداشتن کامل شبکه چدنی، آن را به آسانی بالا برده و به دیوار تکیه دهید. 

ابعاد بیرونی این اجاق گاز 50*86 سانتی متر و ابعاد توکار آن (ابعادی که برای در نظر گرفتن مکان قرارگیری و نصب اجاق گاز روی کابینت لازم است) 46/8*82/8 سانتی متر می باشد.

دلایل اعتماد به ما