بخرید و 175,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

اجاق گاز رومیزی آلتون مدل GS510

( )

اجاق گاز توکار رومیزی آلتون ( ALTON ) مدل GS510 دارای 5 شعله با چیدمان کلاسیک؛ شامل 1 شعله پلوپز که در وسط قرار دارد، مجهز به بدنه شیشه ای آسان تمیز شونده و قاب استیل دور بدنه 

ALTON - آلتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی شیشه ای(شیشه سکوریت)- با قاب استیل تعبیه شده در دور بدنه اجاق
5 شعله شامل یک شعله پلوپز در سمت راست
چدنی
رومیزی
A

اجاق گازهای رومیزی که در انواع طرح ها و مدل ها به بازار عرضه شده اند، برای آشپزخانه هایی با فضای محدود بهترین گزینه هستند.

اجاق گاز رومیزی آلتون مدل GS510 یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. چیدمان شعله ها در این اجاق گاز 5 شعله به صورت کلاسیک است، بدین صورت که شعله پلوپز (شعله بزرگ برای قرار دادن قابلمه) در وسط و 4 شعله دیگر در اطراف آن چیده شده اند. همچنین این شعله ها هرکدام دارای شبکه های چدنی جداکانه می باشند.

جنس بدنه و رویه اجاق گاز رومیزی آلتون مدل GS510 از شیشه با پوشش آسان تمیز شونده می باشد؛ بنابراین برای تمیز کردن اجاق از هرگونه چربی و اثرات مواد غذایی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. همچنین قابی استیل دور بدنه شیشه ای گاز را احاطه کرده است که علاوه بر استحکام، زیبایی اجاق را دو چندان ساخته است.

یکی از ویژگی هایی که اجاق گاز رومیزی آلتون مدل GS510 را از سایر مدل ها متمایز می سازد، دو حالته بودن (DUAL) ولوم های آن است. این ویژگی بدین معناست که توان حرارتی شعله های گاز در حالت معمولی، 3.8 کیلو وات است و پس از چرخاندن یک دور کامل ولوم، به توان حرارتی شعله ها افزوده خواهد شد. 

ابعاد بیرونی این اجاق گاز 50*90 سانتی متر و ابعاد توکار آن (ابعادی که برای در نظر گرفتن مکان قرارگیری و نصب اجاق گاز روی کابینت لازم است) 47/4*87/4 سانتی متر می باشد.

دلایل اعتماد به ما