بخرید و 546 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

قاب محافظ سیلیکونی سامسونگ مدل A720

( mobfzd49.10 )

 قاب‌های Silicone از انواع نرم کاور موبایل محسوب می‌شوند که هم در طرح‌های مدرن و امروزی در بازار موجود هستند و هم از نظر ایستادگی روی موبایل بسیار خوش استایل می‌باشند. قاب‌های سیلیکونی به لبه‌های گوشی می‌چسبند و با باریک بودن خود فرم اصلی گوشی را حفظ می‌کنند،و در طرح های متنوع ارائه شده است.

Cover24

156,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

خوش سایز بودن

سیلیکون همانند یک دستکش پلاستیکی به دور گوشی می‌چسبد و آن را فرا می‌گیرد. این گونه قاب‌های محافظ بسیار باریک و بدون جزییات هستند، به همین جهت با نصب شدن روی گوشی شکل ظریف و طبیعی آن را کاملا حفظ می‌کنند و مقدار کمی به ضخامت آن می‌افزایند. قاب‌های سیلیکونی به هیچ وجه سنگین یا حجیم نیستند. علاوه بر این، گذاشتن و برداشتن آن‌ها روی گوشی بسیار آسان است، همین بر راحتی استفاده از قاب‌های سیلیکونی می‌افزاید. باریک بودن آن‌ها باعث می‌شود به راحتی بتوان آن‌ها را به داخل جیب، پاکت یا کیف گذاشت و یا آن‌ها را در دست حمل کرد. همین موضوع باعث محبوبیت قاب سیلیکونی و استفاده از آن در انواع موقعیت‌ها می‌باشد.

ایمنی بالا

قاب‌های سیلیکونی چون دور گوشی را فرا می‌گیرند و به آن می‌چسبند، محافظت بالایی برای کل سطوح گوشی ایجاد می‌کنند. در عین حال هیچ کدام از راه‌های ارتباطی گوشی را مسدود نمی‌کنند. در نتیجه نیازی نیست برای دسترسی به قسمت‌های مختلف گوشی، قاب را بردارید و مزاحمتی در استفاده از گوشی ایجاد نمی‌شود. سیلیکون به دلیل بافت ارتجاعی، قادر است ضربه‌های وارد شده را جذب خود کرده و خنثی کند. پس می‌تواند از همه‌ی قسمت‌های گوشی در برابر ضربه و دیگر آسیب‌های جدی محافظت کند. کاور‌های سیلسکونی همچنین معمولا ضد آب هستند. میزان ضد آب بودن آن‌ها بسته به نوع طراحی آن‌ها متفاوت است.

مقاوم در برابر گرما و غبار

سیلیکون ماده‌ای دارای خاصیت ضد حرارتی عالی می‌باشد. این به بدین معناست که قاب‌های سیلیکونی در دما‌های بالا به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهند، در نتیجه گزینه‌ای بسیار اید‌ه‌آل برای همراهی در تعطیلات در آب و هوای گرم و همچنین روز‌های آفتابی می‌باشند. قاب‌های سیلیکونی را می‌توان با خیال راحت در محیط‌های کاری گرم استفاده کرد. آن‌ها داغ نمی‌شوند بلکه با عبور دادن گرما از خود و پراکنده کردن آن از گرم شدن گوشی جلوگیری می‌کنند. قاب‌های سیلیکونی قدیمی گرد و غبار یا پرز را به خود جذب می‌کردند اما در قاب‌های جدید این مساله دیگر وجود ندارد. قاب‌های سیلیکونی ضد گرد و غبار، جمع شدن ذرات ریز روی سطوح قاب را به حداقل می‌رسانند. همچنین از جمع شدن کثیفی و خرده‌های آشغال روی قاب و گوشی جلوگیری می‌کنند. این خاصیت پر کاربرد سیلیکون باعث می‌شود گوشی موبایل تا مدتی طولانی شیک، نو و تمیز به نظر برسد.

جنس جالب و ضد لغزش

قاب‌های سیلیکونی از بسیاری از انواع دیگر قاب‌ها نرم‌تر هستند، به ویژه قاب‌های فلزی و پلاستیک‌ سخت و بسیاری از انواع دیگر موادی که در ساخت قاب استفاده ‌می‌شوند. نگه داشتن قاب‌های سیلیکونی در دست، گرفتن و حمل آن‌ها حس خوشایندی ایجاد می‌کند. این حس به دلیل خاصیت ذاتی ضد لغزش در ساختار سیلیکون می‌باشد. لغزنده نبودن و محکم چسبیدن به دست به نوبه‌ خود از بسیاری از حوادث که منجر به افتادن گوشی می‌شوند جلوگیری می‌کند.

ویژگی های قاب سیلسکونی:

  • مقاوم در برابر ضربه
  • ظاهر زیبا و ارگونومیک
  • لایه درونی ژله ای و نرم 
  • ضد ضربه، ضد خراش، ضد اثر انگشت
  • پوشش دورتادور لنز دوربین با ضخامت قاب
  • دسترسی کامل به پورت ها و دوربین گوشی
  • پوشش دکمه ها برای محافظت بیشتر
  • با لبه های ژله ای که حفاظت خوبی از گوشی شما می کند
  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب
  • با طراحی به روز و فانتزی 
  • با استفاده از این قاب دسترسی به قسمتهای مختلف اعم از پورت ها و دوربین محدود نخواهد شد

نماد اعتماد الکترونیکی