بخرید و 386,890 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

کولر آبی آبسال 5800 خروجی از بالا مدل AC 58

( )

Aabsal AC 58 Cooler

کولرآبی بالکنی 5800 آبسال مدل AC-58 با توان 690 وات، دریچه از بالا، بدنه از ورق گالوانیزه با یک لایه ضخیم از رنگ پودری

Absal - آبسال

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سبز
100cm
87cm
87cm
68kg
24 ماهه- 10 سال خدمات پس از فروش
آبسال
معمولی
ورق گالوانیزه
220 ولت
3900 متر مکعب بر ساعت
1/2 اسب بخار
690

با توجه به خشکی آب و هوا در بیشتر مناطق ایران، کولرهای آبی برای خنک کردن و تامین رطوبت هوا بسیار مناسب است. این کولرها به نسبت کولرهای گازی مصرف انرژی بسیار کم  و به صرفه تری دارند.

کولر 5800 بالکنی آبسال برای فضاهایی مناسب است که ورودی کانال کولرشان از طریق بالکن یا پنجره در نظر گرفته شده است. در این مدل به دلیل قرار گرفتن دهانه خروجی در بالای کولر، نصب و سرویس آن آسان تر انجام می پذیرد و علاوه بر صرفه جویی در کانال کولر، فضای کم تری نیز اشغال می نماید. چهار بدنه ی مشبک این کولر بازده خنکی را بالا می برد.

کولر بالکنی 5800 آبسال دارای پروانه ی بالکنی یکپارچه است که صدا و لرزش بسیار کمی داشته و دارای عمر طولانی می باشد. این پروانه به وسیله ی دستگاه های تمام اتوماتیک بالانس می شود. پوشال های دوخته شده با ضخامت یکسان، گرد و غبار و آلودگی را فیلتر کرده و هوایی پاک و خنک را به فضای داخل منتقل می نماید. این پوشال ها به وسیله ی دستگاه های تمام اتوماتیک دوخته شده اند. نگهدارنده ی پوشال های این کولر پلاستیکی است که این امر علاوه بر سهولت نصب کردن آن، امنیت سرویس کار را در هنگام نصب تضمین می نماید و خطر آسیب دیدن دست را به حداقل می رساند. بدنه ی کولرهای آبسال از ورق گالوانیزه ی مرغوب با طول عمر بسیار طولانی با یک لایه ضخیم از رنگ پودری ساخته شده است.

سیستم آب رسانی دقیق این کولر، آب را به صورت کاملا یکنواخت بر روی پوشال ها پخش می نماید. این ویژگی علاوه بر بالا بردن بازده خنکی کولر، با جلوگیری از ریختن آب بر روی الکتروموتور، امکان سوختن آن را به کلی از بین می برد.

کولر آبی 5800 آبسال با هوادهی بسیار خوب و قدرت موتور بالا، بهترین گزینه برای کسانی است که تصمیم به خرید کولر آبی بالکنی باکیفیت و ایمنی بالا دارند.

دلایل اعتماد به ما