بخرید و 182,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

کولر آبی جنرال پویا مدل GP 3800

( )

کولر آبی 3800 جنرال پویا مجهز به موتور و پمپ موتوژن CRS (مصرف انرژی کم و راندمان بالا)، دارای کلید دو قطبی، دریچه از بالا، متراژ پیشنهادی تا 70 متر مربع

General Pooya - جنرال پویا

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

1050 میلی متر
870 میلی متر
870 میلی متر
ورق گالوانیزه
345*350 میلی متر
1/3 وات
هست

شرکت جنرال پویا یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان کولر آبی در ایران میباشد که در عرضه محصولات با کیفیت همواره پیشگام بوده است. موتور کولرهای جنرال پویا از نوع موتوژن است و پمپ آب آن از نوع الکتروژن میباشد. بدنه این کولرها از جنس ورق گالوانیزه با بالاترین سطح استاندارد و کیفیت موجود در ایران است. این بدنه با یک لایه رنگ پودری الکترواستاتیک مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب پوشانده شده است. کولرهای آبی جنرال پویا دارای بیش ترین حجم هوادهی و بهترین سیستم آبرسانی می باشند. همچنین طراحی منحصر به فرد شناور آن، بیشترین حجم آبگیری و کم ترین لرزش و صدا را به دنبال دارد.

جنرال پویا از نظر کیفیت و کمیت رقابت تنگاتنگی با دیگر برندهای موجود در بازار دارد. از مزایای استفاده از کولرهای آبی جنرال پویا قیمت مناسب و مصرف انرژی بهینه ی آن است. همچنین نصب و راه اندازی این کولرها نسبت به سایر دستگاه های سرمایشی راحت تر و هزینه تعمیرات احتمالی آنها کمتر است. شعار این برند ایرانی "کالای با کیفیت ایرانی بخر" است.

دلایل اعتماد به ما