درباره فروشگاه: ایلیا مهرگان
تعداد محصولات: 137
تعداد طرفداران: 1

کولر آبی آران الکترواستیل سلولزی مدل AR6400S

کولر آبی الکترواستیل سلولزی مدل AR6400S، حجم کولر 5000، برق مصرفي 220 ولت ~ 50 هرتز / 1 فاز، دارای موتور موتوژن، وزن خالص 74 کيلوگرم، جنس بدنه گالوانيزه، مجهز به سیستم جدید آبرسانی، مقاوم در برابر ضربه، ضد زنگ و بدون جذب ذرات گرد و غبار.

ElectroSteel - الکترواستیل

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

طول 90 × عمق 90 × ارتفاع 99 سانتي متر
74 کیلوگرم
برق مصرفي 220 ولت ~ 50 هرتز / 1 فاز، ميزان هوادهي :‌6600 مترمكعب بر ساعت، صداي دستگاه 65 دسي بل
B
سلولوزی
5000
گالوانیزه
از بغل
0.5 اسب بخار
موتوژن
آبی

کولر آبی الکترواستیل سلولزی مدل AR6400S، از محصولات شرکت الکترواستیل می باشد که دارای کیفیت ساخت بالایی است و مناسب برای پشت بام و از نوع بغل زن می باشد.

گفتنی است پوشال سلولزی که در این کولر وجود دارد از یک نوع کاعذ حفره ای تشکیل شده که با ترکیب رزین مانع از ورود آب به این نوع کاغذ میشود و همچنین کولرهایی با پد سلولزی حدود 30% بیشتر از کولرهای با پوشال معمولی خنک میکنند به این دلیل که پد سلولزی به جهت خاصیت مویینگی گردش آب را افزایش داده و در نتیجه چون گردش آب و ضخامت پوشال بیشتر از پوشالهای معمولی میشود باعث خنکی بیشتر هم می شود. پد های سلولزی که استفاده شده بدون بو و آنتی باکتریال است.

موتور موجود در این محصول از نوع موتوژن بوده که قدرتمند و با کیفیت است و قدرت این موتور 0.5 اسب بخار و حداکثر میزان هوادهی 6600 متر مکعب در ساعت (3880 فوت مکعب در دقیقه) می باشد، همچنین تعداد دور قابل تنظیم برای سرعت موتور آن 2 است.

این کولر آبی مجهز به سیستم جدید آبرسانی است که باعث می شود آب به طور یکنواخت بر روی پوشال ها پخش شود و  بازده خنکی کولر را بالا ببرد، همچنین از ریختن آب بر روی الکترو موتور جلوگیری می کند که مانع از سوختن آن می شود.

جنس پروانه این کولر آبی از نوع پلاستیکی یکپارچه، بدون لرزش و صدا است و جنس بدنه از ورق گالوانیزه مرغوب وارداتی با پوشش ضخیم از رنگ پودری می باشد که در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است و همچنین بدون جذب گرد و غبار می باشد.

کولرهای آبی آران دارای پوشش مناسبی اند که در مقابل آفتاب و عوامل دیگر مقاوم هستند. این کولر رده انرژی B می باشد. کولرهای آبی به دلیل تبخیر آب، انرژی کمی مصرف می کنند و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شوند همچنین استفاده از کولر آبی به دلیل رطوبت رسانی در هوای خشک باعث می شود پوستمان خشک نشود.

از دیگر ویژگی های این محصول، سقف شیب دار، لاستیک های لرزه گیر، استفاده از خار فنری در اتصال قطعات بدنه،  برق مصرفي 220 ولت ~ 50 هرتز / 1 فاز، باز دهی بالا و  ابعاد  طول 90 × عمق 90 × ارتفاع 99 سانتي متر نیز می باشد. 

 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول