بخرید و 122,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی عماد
تعداد محصولات: 73
رتبه فروشگاه:
(9)

کولر آبی جنرال پویا مدل 2900

کولر جنرال پویا GP-2900، قدرت موتور 1/8 اسب بخار، جنس بدنه گالوانیزه، پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک مقاوم در برابر اشعه خورشید

General Pooya - جنرال پویا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گالوانیزه
36 ماهه شرکت جنرال پویا
220 ولت
از کنار (بغل زن)
1/8 اسب بخار
50
50
50
21
پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک مقاوم در برابر اشعه خورشید

کولر آبی GP-2900 پوشالی دارای کیفیت ساخت و راندمان بالایی است؛ این کولر ساخت شرکت جنرال پویا می باشد. کولر GP-2900 دارای موتور موتوژن قدرتمند بوده که باعث شده راندمان خنک کنندگی این کولر مناسب و بالا باشد. 

کولر جنرال پویا GP-2900 دارای سیستم کلید دو قطبی می باشد. کلید دو قطبی در هنگام وقوع اتصال در سيستم الكتريكی کولر باعث قطع جريان برق شده و از بروز برق گرفتگی برای کاربر جلوگيری مي كنند. پوشش بدنه کولر جنرال پویا GP-2900 از نوع رنگ پودری الکترواستاتیک بوده که مقاومت بالای در برابر نور و اشعه خورشید داشته و رطوبت و گرما باعث از بین رفتن این رنگ نمی شود. 

شرکت جنرال پویا طراحی منحصر به فردی در شناور کولرها استفاده کرده که باعث شده حجم آبگیری محصولات بالا باشد. این محصول لرزش و صدای کم داشته و به دلیل بدنه ی مستحکم در برابر ضربه مقاوم است. جنس بدنه ی در کولر آبی جنرال پویا از ورقه ی گالوانیزه بوده که در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

کولر GP-2900 جنرال پویا یک محافظ در برابر پاشش آب برروی موتور کولر داشته که کمک  میکند تا هنگام آبرسانی به پوشال ها، از ریخته شدن آب روی موتور کولر جلوگیری کند.   

 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول