بخرید و 689,451 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی عماد
تعداد محصولات: 73
رتبه فروشگاه:
(9)

کولر آبی انرژی سلولزی مدل 7000 ریموت دار

کولر انرژی EC 7 سلولزی دارای ریموت کنترل و ترموستات، قدرت 7000، قدرت موتور 3/4 اسب بخار، مجهز به سیستم کلید حفاظت از جان RCCB و کلید دو قطبی ، دارای پوشش رنگ پودری مقاوم در برابر اشعه (UV)،  کاهش انتقال باکتری های مضر تنفسی، عمر طولانی پد سلولزی، دارای گواهینامه CE به شماره: 8013820084080

Energy - انرژی

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبی
111 سانتی متر
90 سانتی متر
90 سانتی متر
86 کیلوگرم (کولر) + 50 کیلوگرم (آب)
36 ماهه شرکت انرژی
شرکت انرژی
سلولوزی
ورقه ی ضخیم گالوانیزه
220 ولت، تک فاز، 5.8 آمپر
از کنار 52*54 سانتی متر
7990 متر مکعب در ساعت
3/4 اسب بخار
هست

در کولر آبی EC 7 انرژی از پدهای سلولزی به جای پوشال استفاده شده است. تراکم و جنس این پدها باعث جذب آب بیشتری می شود؛ و چون این پدها دارای سطح و حفره های یکنواختی هستند آب به صورت یکسان در پدها پخش شده و راندمان و خنک کنندگی کولر را بالا می برند. در نتیجه این کولر نسبت به کولرهای پوشالی هم سطح خود، سرمای بیشتری تولید کرده و محیط شمارا به خوبی خنک خواهد کرد. این پدها از ورود ذرات ریز آب به داخل محیط جلوگیری کرده و احتمال شرجی شدن هوا را کاهش می دهد. پد های سلولزی عمر بالای داشته و شما می توانید این پدها را هر 4 سال یکبار تعویض کنید. در ضمن پدهای ضد رسوب بوده و از وارد شدن باکتری و میکروب به فضا نیز جلوگیری می کند. بعلاوه پدهای سلولزی هیچگونه حساسیتی برای مصرف کنندگان به وجود نمی آورند. 

جنس بدنه ی در کولر آبی EC 7  انرژی از ورقه ی ضخیم گالوانیزه بوده که در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. رنگ بدنه این کولر پودری است که در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و رطوبت و گرما باعث از بین رفتن این رنگ نمی شود. 

کولر آبی EC 7 انرژی سلولزی دارای سیستم کلید کابلی حفاظت از جان و کلید دو قطبی می باشد. كليدهای محافظ جان و کلید دو قطبی در هنگام وقوع اتصال در سيستم الكتريكی کولر باعث قطع جريان برق شده و از بروز برق گرفتگی و یا حتی آتش سوزی جلوگيری مي كنند.

کولر آبی EC 7 سلولزی انرژی دارای ترموستات و ریموت کنترل بوده که دمای هوا توسط ترموستات به صورت خودکار و اتوماتیک تنظیم شده و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل، زمان روشن خاموش شدن کولر را تنظیم کنید.

این محصول به دلیل وجود موتور جدید بسیار کم مصرف بوده و باعث حفظ انرژی می شود. راندمان خنک کنندگی این کولر بالای 83 درصد بوده که با استفاده از این محصول محیط مورده نظر شما به خوبی خنک خواهد شد.

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول