بخرید و 383,250 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی آزمایش
تعداد محصولات: 39

کولر آبی سلولزی آزمایش مدل 6000 دارای ریموت

کولر آبی سلولزی آزمایش مدل 6000 دارای ریموت، دارای پد سلولزی، دارای ریموت کنترل، قدرت موتور 1/2 اسب بخار، مجهز به سیستم کلید حفاظت از جان RCCB و کلید دو قطبی، دارای پوشش رنگ استاتیک، بیشینه قدرت باد دهی 6300 متر مکعب در ساعت

Azmayesh - آزمایش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبی
24 ماهه آزمایش
گالوانیزه 0.9 میل
220 ولت
از کنار
6300 متر مکعب در ساعت
1/6 اسب بخار
1/2 اسب بخار
موتوژن
70
100
87
87
پوشش رنگ استاتیک مقاوم در برابر اشعه (UV) خورشید، راندمان بالا CRS، دارای سیستم کلید حفاظت از جان RCCB و کلید دو قطبی

کولر آبی سلولزی آزمایش مدل 6000 دارای ریموت دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و با وزن و ابعاد مناسبی که دارد برای نصب در بالکن، تراس یا پشت بام بسیار مناسب است. موتوری که برای این کولر آبی تعبیه شده، موتوژن بوده که موتوری پر قدرت و با کیفیت می باشد.

کولر آبی آزمایش 6000 سلولزی دارای ریموت کنترل بوده که شما با استفاده از این ریموت و ترموستات می توانید دمای هوای محیط را کنترل کرده و یا زمان خاموش روشن شدن کولر را تعیین کنید. 

کولر آبی آزمایش 6000 سلولزی دارای سیستم کلید کابلی حفاظت از جان و کلید دو قطبی می باشد. كليدهای محافظ جان و کلید دو قطبی در هنگام وقوع اتصال در سيستم الكتريكی کولر باعث قطع جريان برق شده و از بروز برق گرفتگی و یا حتی آتش سوزی جلوگيری مي كنند. 

در کولرهای آبی سلولزی به جای استفاده از پوشال از پدهای سلولزی استفاده می شود. تراکم و جنس این پدها باعث جذب آب بیشتری می شود؛ و چون این پدها دارای سطح و حفره های یکنواختی هستند آب به صورت یکسان در پدها پخش شده و راندمان و خنک کنندگی کولر را بالا می برند. 

جنس بدنه ی این کولر از ورقه ی ضخیم گالوانیزه 0.9 میل بوده که در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. رنگ بدنه کولر آزمایش 6000 سلولزی پودری الکترواستاتیک بوده که در شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و رطوبت و گرما باعث از بین رفتن این رنگ نمی شود. 

راندمان خنک کنندگی این محصول بالای 75 درصد میباشد و شما با استفاده از این محصول سرمای لازم برای محیط مورد نظر را میتوانید به دست بیاورید. این محصول به دلیل وجود موتور جدید بسیار کم مصرف بوده و باعث حفظ انرژی می شود. 

 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول