برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر فرنچ دور هیتاچی چهار درب مدل R W760 PUK7 GBK مشکی

( )

یخچال فریزر فرنچ دور هیتاچی مدل R W760 PUK7 GBK به رنگ مشکی براق با یخساز دستی، سیستم کنترل اینورتر و چهار درب

Hitachi - هیتاچی
  • تایلند

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی براق
در فرانسوی
27
1835
745
855
LED
4
پیرکس
استیل با عایق پلی پورتان
++A
تایلند

یخچال فریزرهای فرنچ دور گونه جدیدی از یخچال فریزرها هستند که همانند یخچال فریزرهای کمبی از دو قسمت یخچال و فریزر تشکیل شده اند که هر قسمت آن دارای دو درب بوده و از وسط به دو طرف باز می شوند . مدل R W760 PUK7 GBK یخچال فریزر هیتاچی نیز گونه ای از این مدل است که دارای مجموعا چهار درب می باشد. 

شرکت هیتاچی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین بالا بردن قدرت خنک کنندگی یخچال های خود از یک کمپرسور اینورتر بسیار قدرتمند با دو فن خنک کننده مجزا برای قسمت یخچال و فریزر استفاده کرده است. این کمپرسور بسیار کوچک است تا فضای زیادی از یخچال شما را اشغال نکند و بالطبع صدای بسیار کمی نیز تولید می کند. تمامی قسمت های این یخچال ها حتی در دمای 60 درجه سانتی گراد نیز به طور کامل خنک می شود. 

جنس بدنه این یخچال هیتاچی استیل با عایق پلی پورتان است و دسته های آن با طراحی متفاوت و زیبا از بالا تا پایین به صورت سرتاسری کشیده شده اند. قسمت داخلی یخچال دارای عایق تیتانیوم اکسید است تا از تکثیر باکتری ها و تولید بو در داخل یخچال جلوگیری شود. 

این مدل یخچال عریض است و عمق آن نیز در حدود 75 سانتی متر است و با طراحی مسطح خود، فضای زیادی را برای قرار دادن مواد غذایی در اختیار شما گذاشته است. طبقات این یخچال نیز بسیار عریض هستند و جنس آن ها پیرکس مقاوم است. بر روی درب یخچال فرنچ چهاردرب هیتاچی نیز محفظه هایی برای نگهداری بطری های بلند و نگهداری لبنیات قرار گرفته است. آبریز مدل R W760 PUK7 GBK نیز بر روی درب سمت چپ آن قرار گرفته است.

نماد اعتماد الکترونیکی