بخرید و 686,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر کمبی التتو مدل NC700DN سفید

( )

یخچال فریزر کمبی 22 فوت التتو ، نوفراست، دارای آبریز بر روی درب یخچال، فریزر چهار کشو

Eletto - التتو

196,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
یخچال و فریزر بالا پایین
22
1975mm
680mm
700mm
LED
2
3
6
شیشه نشکن
4 چراغ
دارای فریزر
140
4
412
A
عیب یاب هوشمند
2900560000435

یخچال فریزر کمبی التو مدل NC700DN محصول شرکت نیکسان از پیشگامان صنعت لوازم خانگی در ایران است. فریزر این مدل در پایین یخچال قرار گرفته و به همراه یخچال روی هم رفته 22 فوت گنجایش دارد. یخچال دارای سه طبقه ی شیشه ای قابل تنظیم به همراه دو کشو مخصوص نگهداری مواد پروتئینی و سبزیجات بزرگ است. درب یخچال شش طبقه ی مجزای کوچک دارد که به شما کمک می کند تا برای هر ماده غذایی محل مخصوص به خود را داشته باشید. آبسردکن این یخچال نیز بر روی درب آن قرار گرفته است. 

فریزر 140 لیتری بدون برفک این مدل دارای چهار کشو بزرگ است. شما می توانید در صورت تمایل به وسیله ی نصب طبقات شیشه ای برای فریزر، گنجایش آن را افزایش دهید. در فریزر محفظه ای به عنوان سینی جایخی در بالای کشوها قرار گرفته است.

یخچال التو مجهز به دو اواپراتور است که وظیفه ی تولید سرما در یخچال را بر عهده دارند. همچنین ویژگی سرمایش دوگانه باعث میشود تا هوای یخچال و فریزر به صورت مجزا خنک شده و بوی مواد غذایی درون فریزر به یخچال منتقل نشود. این یخچال فریزر برای تمام مناطق ایران از نظر آب و هوایی مناسب است. 

یخچال فریزر نیکسان به صورتی طراحی شده است که تمیز کردن طبقات آن بسیار ساده است. جابه جایی و تثبیت محل قرار گرفتن این یخچال فریزر به وسیله ی چرخ های غلتکی روان و پایه های مقاوم قابل تنظیم آن به آسانی صورت می گیرد. کمپرسور کم مصرف این محصول رده مصرف انرژی A را برای آن سبب شده است. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این یخچال فریزر می توان به سیستم کنترل اضطراری در صورت نقص فنی و دارا بودن قفل الکترونیکی اشاره نمود.

یخچال فریزر التو مدل NC700 با گنجایش مناسب و ویژگی های منحصر به فرد خود انتخاب بسیار خوبی برای خانواده هایی با جمعیت متوسط و کسانی است که در آشپزخانه ی خود فضای محدودی برای قرار دادن یخچال فریزر دارند.

نماد اعتماد الکترونیکی