یخچال فریزر کمبی ایران شرق مدل 24 سیلور

( )

یخچال فریزر کمبی 24 فوت ایران شرق مدل 24 سیلور، دارای آبریز، یخساز نیمه اتوماتیک و قفل کودک

Iran Shargh - ایران شرق

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور
82kg
یخچال و فریزر بالا پایین
24
1850
650
700
LED
2
3
4
شیشه نشکن
ورق گالوانیزه کره
40db
دارای فریزر
4
94
4
352
+A

یخچال فریزر کمبی 24 فوت ایران شرق از نوع فریزر پایین و مناسب برای کسانی است که ضمن داشتن آشپزخانه ای کوچک، به فضای مناسبی جهت نگهداری مواد غذایی خود نیاز دارند. این یخچال فریزر دارای آبسردکن بر روی درب یخچال و یخساز نیمه اتوماتیک درون فریزر است. ورق گالوانیزه کره ای بر روی بدنه ی یخچال باعث مقاومت در برابر زنگ زدگی و طول عمر محصول در مناطق مرطوب می شود.

یخچال 24 فوت ایران شرق دارای سه طبقه قابل تنظیم به همراه دو کشو است که مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات می باشد. علاوه بر این محفظه ای جهت نگهداری لبنیات و  همچنین چهار طبقه بر روی درب یخچال وجود دارد که باعث میشود به سادگی بتوانید هر ماده غذایی را در آن جای داده و به آن دسترسی داشته باشید.

فریزر ایران شرق مدل 24 دارای چهار کشو به همراه دو ردیف جایخی در کنار یخساز نیمه اتوماتیک است که در کل حدود 94 لیتر گنجایش دارد. برای یخچال و فریزر دو سیستم خنک کننده به صورت جداگانه وجود دارد که باعث می شود بوی مواد داخل فریزر به یخچال منتقل نشود. سیستم گردش هوای چندگانه و لاستیک دور درب ضد باکتری به تازه ماندن مواد غذایی شما کمک می کند. همچنین ظرفیت انجماد مواد غذایی در فریزر حدود 6 کیلوگرم در روز است.

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر 24 فوت ایران شرق می توان به سیستم برد الکترونیکی تمام اتوماتیک جهت بهینه سازی مصرف انرژی، سیستم عیب یاب هوشمند و پایه های قابل تنظیم چرخ دار اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما