برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

کتری برقی بوش مدل TWK6004N

( )

کتری برقی بوش BOSCH مدل TWK6004N دستگاهی با طراحی بسیار زیبا و رنگ قرمز است که جلوه منحصر به فردی به این کتری بخشیده است .

Bosch - بوش

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

کتری برقی بوش BOSCH مناسب برای مصارف خانگی با حداکثر توان 2400 وات میباشد . این کتری با ظرفیت 1.7 لیتر و با دو نشانگر سطح است که سبب جوش آمدن آب در کم ترین زمان ممکن میشود . کتری بوش روی پایه ای از جنس استیل ضد زنگ همراه المنت حرارتی مخفی قرار میگیرد کتری روی پایه به هر زاویه ای بخواهید قرار میگیرد (0 تا 360 درجه ) که استفاده برای افراد چپ را نیز آسان میکند . 
کتری برقی 6004 بوش دارای بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت است همچنین دارای دکمه روشن و خاموش روی دسته است . یک فیلتر استیل ضد زنگ درون کتری برای گرفتن سختی و رسوب آب قرار میگیرد که قابل جدا شدن و شستشو است . کتری برقی 6004 دارای سیستم خاموشی خودکار پس از جوش آمدن است . روی کتری درپوشی قرار میگیرد که توسط دکمه روی دسته باز میشود و دستگاه هنگام باز شدن درپوش خاموش میشود. نیازی به نگرانی از کم بودن آب کتری حین کار نیست زیرا سیستم محافظ در برابر بدون آب بودن و گرم شدن بیش از حد ، کتری را خاموش میکند . کتری برقی بوش دارای محفظه مخصوص سیم است که پس از استفاده میتوان سیم کتری را به صورت جمع شده زیر پایه جاسازی کرد تا فضای کمتری اشغال کند .

نماد اعتماد الکترونیکی