بخرید و 2,765 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

هود بیمکث متر مدل B2062U سایز 70

( )

هود مخفی بیمکث مدل B2062U با طول 70 سانتی متر، دارای قدرت مکش 600 متر مکعب بر ساعت با 4 دور موتور قابل انتخاب، موتور 200 وات، کلید لمسی، دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و تعویض و به همراه ریموت کنترل از راه دور

Bimax - بیمکث
  • استیل
  • مشکی

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل و فولاد
مخفی
39×28/5×70
26×68
200
600 متر مکعب بر ساعت
4
آلومینیومی قابل شستشو
1
SMD کم مصرف
2
52 دسی بل
68 دسی بل

هود بیمکث مدل B2062U یک هود مخفی است که در درون کابینت نصب شده و با داشتن قدرت مکش بالا (قرار گیری کامل صفحه مکش بر روی اجاق گاز)، مناسب نصب در آشپزخانه هایی با ابعاد کوچک به دلیل اشغال فضای کمتر است. جنس بدنه هود از ورق گالوانیز و نمای آن از استیل دارای کیفیت بالا و مقاوم در برابر زنگ زدگی است.

هود مخفی بیمکث مدل B2062U فقط در سایز 70 سانتی متری و عرض 28/5 سانتیمتر و با ارتفاع 32 سانتیمتری عرضه می شود که مناسب قرار گیری بالای کلیه اجاق گازهای موجود در بازار است. 

روشنایی هود آشپزخانه از طریق دو لامپ پر نور و کم مصرف SMD تامین می شود که بر روی نوار جلویی نصب شده و به دلیل نحوه قرار گیری مناسب نور را به صورت مستقیم بر روی صفحه گاز می تابانند. صفحه کلید هود از نوع پنل تمام لمسی است و دارای کلیدهایی برای روشن و خاموش کردن هود، تنظیم دور موتور هود و روشنایی هود و کلیدی برای تنظیم تایمر و سنسور می باشد.

از دیگر مشخصات فنی هود مخفی بیمکث مدل B2062U می توان به موتور آن با توان 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت (تعداد دور موتور 4 دور) را دارد.  قدرت مکش این هود مخفی نسبت به سایر مدلهای مشابه در بازار بالا بوده و دارای قدرت مکش 600 متر مکعب بر ساعت است.                                                                       

این هود دارای یک فیلتر آلومینیومی قابل شست و شو، قابل تعویض و با دوام زیادی بوده و  دارای قابلیت جذب چربی و عدم دخول آن به مسیر خروجی هود را دارد. همچنین می توان جهت کارایی بیشتر هود، فیلتر هود را با آب گرم و صابون یا مواد پاک کننده ملایم شستشو داد و در صورت نیاز تعویض کرد.

دلایل اعتماد به ما