هود بیمکث مدل B2038U

( )

هود مورب عمودی دیواری بیمکث مدل B2038 U با سایز 90 سانتی متر، بدنه چرمی مشکی و شیشه سکوریت، با صفحه کلید لمسی، دارای دو عدد لامپ کم مصرف SMD ، مجهز به جک گازی، سنسور دود و گاز و حرارت، ریموت کنترل و تایمر، دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و قابل تعویض

Bimax - بیمکث

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

90
200
600 متر مکعب بر ساعت
4
آلومینیومی قابل شستشو و تعویض
SMD کم مصرف
2
58 دسی بل
68 دسی بل

هود مورب بیمکث مدل B2038 U یکی از محصولات شرکت بزرگ لوازم خانگی بیمکث است. این مدل هود که بدنه ای از جنس شیشه سکوریت دارد، در سایز 90 سانتی متری که سایز معمول و رایج هود در بازار است، تولید و عرضه شده است.

قدر مکش هود بیمکث معادل 600 متر مکعب بر ساعت بوده و میزان حداکثر صدای موتور آن در دور تند معادل 68 دسی بل می باشد. همچنین میزان توان مصرفی این هود معادل 200 وات است و از این نظر در دسته هودهای کم مصرف ولی با قدرت مکش بالا قرار می گیرد. 

کلیدهای تنظیم دور موتور و خاموش و روشن کردن دستگاه بر روی بدنه جلویی هود قرار دارند و از نوع لمسی می باشند. از طریق این کلیدها می توان عملکرد هود را از بین 4 دور موتور به دلخواه انتخاب نمود. همچنین هود بیمکث مدل B2038 U دارای دو لامپ روشنایی کم مصرف SMD بوده که از طریق کلید مخصوص لامپ، قابل روشن و خاموش کردن می باشند. 

فیلترهای هوای تعبیه شده در هود بیمکث از نوع آلومینیومی و قابل شستشو هستند و می توان در صورت لزوم آنها را با فیلترهای جدید تعویض نمود.

همچنین این هود مجهز به سنسورهای حرارت و دود و گاز می باشد.

دلایل اعتماد به ما

ریموت مدل ۲۰۳۸ را چطور میشه خرید؟

ریموت هود بیمکث را چطور میشه خرید؟