هود بیمکث مدل B2036U

( )

هود دیواری عمودی بیمکث مدل B2036U با طول 90 سانتی متر، مورب، از جنس شیشه سکوریت مشکی، قدرت مکش 600 متر مکعب بر ساعت و توان موتور 200 وات، مجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو، قابلیت نصب فیلتر زغالی به دلخواه، مجهز به تایمر و جک گازی، دارای سنسور تشخیص دود

Bimax - بیمکث

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شیشه
مورب
90
200
600 متر مکعب بر ساعت
4
آلومینیومی قابل شستشو
SMD کم مصرف
2
58 دسی بل
68 دسی بل

هود مورب بیمکث مدل B2036U یکی از محصولات شرکت بزرگ لوازم خانگی بیمکث است. این مدل هود که بدنه ای از جنس شیشه سکوریت دارد، در سایز 90 سانتی متری که سایز معمول و رایج هود در بازار است، تولید و عرضه شده است.

قدر مکش هود بیمکث معادل 600 متر مکعب بر ساعت بوده و میزان حداکثر صدای موتور آن در دور تند معادل 68 دسی بل می باشد. همچنین میزان توان مصرفی این هود معادل 200 وات است و از این نظر در دسته هودهای کم مصرف ولی با قدرت مکش بالا قرار می گیرد. 

کلیدهای تنظیم دور موتور و خاموش و روشن کردن دستگاه بر روی بدنه جلویی هود قرار دارند و از نوع لمسی می باشند. از طریق این کلیدها می توان عملکرد هود را از بین 4 دور موتور به دلخواه انتخاب نمود. همچنین هود بیمکث مدل B2036U دارای دو لامپ روشنایی کم مصرف SMD بوده که از طریق کلید مخصوص لامپ، قابل روشن و خاموش کردن می باشند. 

فیلترهای هوای تعبیه شده در هود بیمکث از نوع آلومینیومی و قابل شستشو هستند و می توان در صورت لزوم آنها را با فیلترهای جدید تعویض نمود. فیلتر زغالی نیز به دلخواه قابل نصب بر روی این مدل هود می باشد.

دلایل اعتماد به ما