درباره فروشگاه: بازرگانی سعادت
تعداد محصولات: 72
رتبه فروشگاه:
(9)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی 1000 دور زیرووات مدل OZ 1184S رنگ سیلور

( )

لباسشویی 8 کیلویی زیرووات (Zerowatt ) مدل OZ-1184 رنگ سیلور، دور موتور 1000 دور در دقیقه، قابلیت اضافه و کم کردن لباس در حین کار، سیستم ضد چروک، دارای 12 برنامه اصلی و 8 برنامه کمکی، رده مصرف انرژِی +++A

(لینک مشاهده رنگ سفید)

Zero watt - زیرووات

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850 میلی متر
600 میلی متر
520 میلی متر
اتوماتیک
8
1000
LED
320
180 درجه به سمت چپ
12 برنامه اصلی + 8 برنامه کمکی
78 دسی بل
21 لیتر
2
+++A
دارای دستگیره درب ارگونومیک
14 دقیقه ای
تا 23 ساعت
59 دسی بل
10
2900949006751

ماشین لباسشویی اتوماتیک زیرووات مدل 1184 توسط شرکت معتبر پاکشوما و تحت لیسانس زیرووات ایتالیا طراحی و تولید شده است. موتور لباسشویی زیرووات تسمه ای بوده و دارای مخزنی با ظرفیت 8 کیلیوگرم و برچسب مصرف انرژی +++A می باشد. این مدل از لباسشویی در زمره لباسشویی های درب از جلو قرار می گیرد که درب آن به سمت چپ باز می شود و از دستگیره درب کاملا ارگونومیک برخوردار است. دور موتور لباسشویی 1000 دور در دقیقه می باشد.

ویژگی های لباسشویی زیرووات مدل 1184

این مدل از لباسشویی دارای قابلیت شست و شوی لباس های رنگی بدون پس دادن رنگ به یکدیگر است. لباسشویی زیرووات مدل 1184 از 20 برنامه شست و شو (12 برنامه اصلی و 8 برنامه کمکی) برخوردار است که از آن جمله می توان به برنامه ویژه شست و شوی لباس های تیره اشاره کرد. همچنین امکان حذف و اضافه کردن لباس در حین شست وشو نیز یکی دیگر از قابلیت های این مدل از ماشین لباسشویی است. قابلیت تاخیر در شست و شو نیز تا 23 ساعت در آن تعبیه شده است. شست و شوی سریع 14 دقیقه ای لباس ها از دیگر ویژگی های این مدل از لباسشویی زیرووات می باشد.

برای صرفه جویی در میزان مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن، لوله ورودی آب سرد و گرم جداگانه در نظر گرفته شده است. به منظور سهولت در اعمال تغییرات، لباسشویی زیرووات مجهز به صفحه نمایش LED می باشد. لباسشویی زیرووات مدل 1184 بدون صدا و لرزش بوده و میزان صدای آن در حین شستشو 59 دسی بل و در زمان آبکشی 77 دسی بل است.

همچنین این دستگاه دارای سیستم ضد چروک و قفل کودک می باشد و به سیستم هوشمند تشخیص میزان البسه و تنظیم زمان شست و شو مجهز است و از برنامه ها و حالت های صرفه جویی (ECO)، لباس کودک (Baby care)، لباس مشکی و شست و شوی سریع پشتیبانی می کند.

با توجه به مطالب گفته شده در خصوص معرفی و ذکر ویژگی ها و قابلیت های ماشین لباسشویی زیرووات مدل 1184، می توانید با خیالی آسوده تمیزی و شستشوی بی کم و کاست لباس هایتان را به این ماشین لباسشویی بسپارید. همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم این لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلیویی بوده و از این رو  می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در خانواده های پر جمعیت و با جمعیت متوسط باشد. این محصول دارای کیفیتی مطلوب و طراحی به روز بوده و با استفاده از تکنولوژی های مدرن و با تکیه بر فناوری و دانش روز طراحی و تولید شده است. این لباسشویی در مقایسه با محصولات مشابه از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. شما با انتخاب و خرید لباسشویی 1184 زیرووات هم به تولیدات داخلی ارج می نهید و هم محصولی با کیفیت را با قیمتی مناسب و به صرفه تهیه می نمایید.  

نماد اعتماد الکترونیکی