بخرید و 861,035 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل TFU 94407

( )

Pakshoma TFU 94407 Washing Machine 9Kg

لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما با دور موتور 1400 دور در دقیقه، 21 برنامه شست و شو، دارای قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار، بخارشو و رتبه مصرف انرژی +++A

پنل این مدل ممکن است در وسط و یا در سمت راست قرار بگیرد.

Pakshoma - پاکشوما

242,710,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

850 میلی متر
600 میلی متر
500 میلی متر
24 ماهه
پاک سرویس
اتوماتیک
9
1400
LED
180 درجه به سمت چپ
21
78 دسی بل
15 دقیقه ای
2
+++A
2900949006836

معرفی محصول

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلیویی مدل TFU-94407 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش LED استفاده شده است. این دستگاه دارای ظرفیت 9 کیلیویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است. لباسشویی 94407 پاکشوما از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده و و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت با قابلیت شست و شوی سریع است.

ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 94407 

ماشین لباسشویی یکی از لوازم برقی پرکاربرد و ضروری در هر خانه محسوب می شود. بر همین اساس شرکت تولیدی پاکشوما این مدل از ماشین لباسشویی های خود را مطابق با رتبه انرژی +++A طراحی و تولید کرده است. این خصوصیت ماشین لباسشویی مدل 94407 را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این لباسشویی بسیار کم صدا و بدون لرزش می باشد؛ به طوری که میزان صدای آن حین شست و شو 54 دسی بل و میزان صدای آن در زمان آبکشی معادل 76 دسی بل است. همچنین در صورت نیاز می توانید سرعت دور خشک کن این مدل از لباسشویی را از 600 الی 1400 دور بر دقیقه تنظیم نمایید. چون در شست و شوی برخی از لباسها نیازمند تنظیم دمای معینی هستیم، شرکت پاکشوما در مدل 94407 به منظور بالاتر بردن کیفیت شست و شوی لباسها، این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید دمای آب را متناسب با نیازتان از 20 درجه تا 90 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.

این ماشین لباسشویی پاکشوما دارای 15 برنامه اصلی شست و شو و 6 برنامه کمکی جهت شست و شو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نماید.

قابلیت شست و شوی سریع

قابلیت شست و شوی سریع یکی دیگر از امکاناتی است که در لباسشویی پاکشوما مدل 94407 وجود دارد. این ویژگی مصرف کننده را قادر می سازد در مواقع ضرور در مدت زمان 15 دقیقه ای بتواند لباسهایی تمیز داشته باشد. 

مزیت Add Garment (اضافه کردن لباس)

یک مزیت مهم که در این مدل از لباسشویی ها وجود دارد؛ قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی انداخته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود.

قفل کودک

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 94407 مجهز به قفل کودک می باشد. در صورتی که کودک خردسال در منزل دارید می توانید با داشتن این مدل از ماشین لباسشویی با خیالی آسوده، آن را روشن کنید و به کارهای دیگر خود بپردازید.

همچنین این لباسشویی دارای ورودی آب سرد و گرم جداگانه است که همین امر تا حد زیادی باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی خواهد شد.

سخن پایانی

لباسشویی پاکشوما مدل 94407  یک ماشین لباسشویی با کیفیت و فول امکانات بوده و بر پایه تکنولوژی های روز دنیا طراحی و تولید شده است. این دستگاه یک گزینه بسیار عالی برای مصرف در خانواده های متوسط و پرجمعیت است. شما می توانید با خریداری این محصول هم گامی مثبت در جهت حمایت از تولیدات داخلی برداشته و همچنین محصولی با کیفیت مناسب و با ضمانت 24 ماهه و دارای 144 ماه خدمات پس از فروش خریده و با خیالی آسوده استفاده نمایید.

شما می توانید جهت مشاهده مدل های مشابه بر روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید:

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل TFU 94407 سیلور

همه مدل های ماشین لباسشویی پاکشوما

همه مدل های ماشین لباسشویی 9 کیلویی

نماد اعتماد الکترونیکی