بخرید و 472,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ماشین لباسشویی 7 کیلویی اسنوا مدل SWD571 W رنگ سفید

( )

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD 571 W با ظرفیت 7 کیلوگرم، سرعت 1000 دور در دقیقه، دارای صفحه نمایش روی بدنه، موتور کم مصرف با رده انرژی +++A ، مجهز به فناوری نانوسیلور به منظور باکتری زدایی، پیش شستشو، شستشو با تاخیر و شستشوی اضافه

Snowa - اسنوا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
85 سانتی متر
60 سانتی متر
50 سانتی متر
درام الماسه نسل جدید
اتوماتیک
7
1000
15
+++A
فناوری نانوسیلور- شستشو با تاخیر- پیش شستشو
2900248300840

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD571 W یکی از محصولات شرکت نام آشنای اسنوا می باشد. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرم، مجهز به موتور کم مصرف است و در رده انرژی A+++ قرار می گیرد. سرعت دور موتور در این لباسشویی معادل 1000 دور در دقیقه است که با توجه به ظرفیت دستگاه، سرعت مناسبی است.

وجود فتاوری نانو سیلور در این ماشین لباسشویی موجب شده تا البسه بهتر شسته شده و باکتری زدایی گردند. 

این لباسشویی دارای یک صفحه نمایشگر و یک ولوم چرخشی به منظور تنظیم برنامه های شستشو و عملکرد می باشد. این محصول دارای 15 برنامه شستشو بوده که از آنها می توان به شستشوی سریع 15 دقیقه ای، شستشوی ترکیبی و شستشوی اقتصادی اشاره کرد. همچنین گزینه های پیش شستشو، شستشو با تاخیر با امکان تعیین زمان و آبکشی اضافه برای لباس های خیلی کثیف نیز در لباسشویی اسنوا در نظر گرفته شده است که از طریق کلیدهای مخصوص تعبیه شده روی محصول، قابل انتخاب و تنظیم هستند.

جای مخصوص پودر لباسشویی در این محصول طوری طراحی شده است که امکان استفاده از مایع لباسشویی و انواع مایع نرم کننده لباس نیز وجود دارد. 

درام الماسه نسل جدید ، سیستم بخارشو، قفل کودک و عیب یاب هوشمند از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD571 W می باشد که در مجموع این دستگاه را به گزینه ای مناسب برای خرید یک ماشین لباسشویی 7 کیلویی خانگی تبدیل نموده است. 

دلایل اعتماد به ما