برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWM843 S رنگ سیلور

( )

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM843 S با ظرفیت 8 کیلوگرم، سرعت 1400 دور در دقیقه، مجهز به 14 برنامه شستشو، دارای قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، دارای صفحه نمایش LED لمسی و سیستم بالانس اتوماتیک البسه و حباب ساز جهت پاکیزگی بیشتر لباس ها

Snowa - اسنوا

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور
80 سانتی متر
60 سانتی متر
60 سانتی متر
درام الماسه نسل جدید
اتوماتیک
8
1400
14
+++A
تکنولوژی حباب‌ساز Eco Bubble- سیستم بالانس اتوماتیک البسه- نانوسیلور

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM843 S یکی از محصولات شرکت نام آشنای اسنوا می باشد. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم، مجهز به موتور کم مصرف است و در رده انرژی A+++ قرار می گیرد. سرعت دور موتور در این لباسشویی معادل 1400 دور در دقیقه است که با توجه به ظرفیت دستگاه، سرعت مناسبی است.

سیستم حباب ساز یا Eco Bubble تعبیه شده در این ماشین لباسشویی باعث می شود تا مواد شوینده و پودرهای آنزیم دار، بهتر و سریع تر در آب حل شوند و بنابراین تاثیر بهتری روی پاکیزگی البسه خواهند داشت. همچنین قابلیت WASH IN WASH در این لباسشویی به شما امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو و کار ماشین را می دهد. ببرای این کار می توانید از درب کوچکی که روی درب اصلی ماشین لباسشویی تعبیه شده است، استفاده نمایید. 

این لباسشویی دارای یک صفحه نمایشگر LED لمسی و یک ولوم چرخشی به منظور تنظیم برنامه های شستشو و عملکرد می باشد. از برنامه های شستشوی این محصول می توان به برنامه شستشوی سریع، شستشوی لباس های کتان، شستشوی دستی، شستشوی البسه پشمی، شستشوی البسه کتان، شستشوی البسه معمولی، شستشوی لباس های کودک، شستشوی لباس های ورزشی و شستشوی البسه ظریف اشاره کرد. همچنین با انتخاب گزینه ALLERGY PLUS می توانید مراقبت از لباس هایتان را حین شستشو به حداکثر برسانید.

درام الماسه نسل جدید ، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، شستشوی خودکار دیگ و هیتر سرامیکی از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM843 S می باشد که در مجموع این دستگاه را به گزینه ای مناسب برای خرید یک ماشین لباسشویی 8 کیلویی خانگی تبدیل نموده است. 

نماد اعتماد الکترونیکی