برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا مدل SWD821 S رنگ سیلور

( )

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD821 S با ظرفیت 8 کیلوگرم، دارای 14 برنامه شستشو، مجهز به موتور کم مصرف با رده انرژی +++A ، سیستم حباب ساز ، سیستم جت واش و سیستم بالانس اتوماتیک البسه

Snowa - اسنوا

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور
80 سانتی متر
60 سانتی متر
60 سانتی متر
درام الماسه نسل جدید
اتوماتیک
8
1400
14
+++A
تکنولوژی حباب‌ساز Eco Bubble- دارای قابلیت آبکشی شرعی- سیستم بالانس اتوماتیک البسه- سیستم جت واش- سیستم عیب یاب خودکار

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD 821 یکی از محصولات شرکت نام آشنای اسنوا می باشد. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم، مجهز به موتور دایرکت درایو و کم مصرف است و در رده انرژی A+++ قرار می گیرد. سرعت دور موتور در این لباسشویی معادل 1400 دور در دقیقه است که با توجه به ظرفیت دستگاه، سرعت مناسبی است.

سیستم حباب ساز یا Eco Bubble تعبیه شده در این ماشین لباسشویی باعث می شود تا مواد شوینده و پودرهای آنزیم دار، بهتر و سریع تر در آب حل شوند و بنابراین تاثیر بهتری روی پاکیزگی البسه خواهند داشت. همچنین ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD 821 مجهز به سیستم جت واش می باشد. این سیستم با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده روی لباس، باعث افزایش کیفیت شستشو و پاکیزگی دو چندان لباس ها می شود.

این لباسشویی دارای یک صفحه نمایشگر LED لمسی و یک ولوم چرخشی به منظور تنظیم برنامه های شستشو و عملکرد می باشد. از برنامه های شستشوی این محصول می توان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، شستشوی البسه جین و البسه تیره، شستشوی البسه کتان، شستشوی البسه معمولی، شستشوی ملحفه و پتو و همچنین برنامه شستن خودکار دیگ اشاره کرد.

درام الماسه ، سیستم بالانس اتوماتیک البسه، عیب یاب خودکار و آبکشی شرعی از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD 821 می باشد که در مجموع این دستگاه را به گزینه ای مناسب برای خرید یک ماشین لباسشویی 8 کیلویی خانگی تبدیل نموده است.

نماد اعتماد الکترونیکی