ماشین لباسشویی ال جی 6 کیلویی 1200 دور مدل WM-623SW سفید

( )

ماشین لباسشویی 6 کیلویی LG مدل WM-623SW سفید دارای فناوری بخار، قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو، از بین برنده مواد آلرژی زا به وسیله بخار، دارای موتور بدون تسمه

10 سال ضمانت موتور شرکت گلدیران

LG - ال جی

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
85 سانتی متر
60 سانتی متر
45 سانتی متر
10 سال ضمانت موتور
گلدیران
اتوماتیک
6
1200
510
14
+++A

ماشین لباسشویی 623 ال جی با ظرفیت 6 کیلوگرم و دور موتور 1200 دور در دقیقه در دو رنگ سفید و تیتانیوم تولید و عرضه می شود. 14 برنامه ی شست و شوی این لباسشویی برای شستن هر نوع پارچه و لباسی مناسب است. رتبه مصرف انرژی این دستگاه +++A است که کاهش 40% مصرف انرژی و هزینه ها را به ارمغان می آورد.

این لباسشویی با ایجاد بخار لباس ها را گندزدایی و ضدعفونی می نماید  و در عین حال به بافت لباس شما آسیب نمی رساند. استفاده از بخار تا 99.9 درصد مواد آلرژی زا مانند شوره حیوانات خانگی را از بین می برد و از بروز آلرژی و مشکلات تنفسی جلوگیری می نماید. این تکنولوژی همچنین باعث می شود لباس ها کم تر چروک شوند. 99.9 درصد کاهش مواد آلرژی زا در این ماشین لباسشویی توسط BAF تایید شده است.

لباسشویی ال جی

اگر شست و شوی لباسی را فراموش کرده اید می توانید در هر یک از برنامه های شست و شو برنامه را متوقف کرده و درب لباسشویی را در کم تر از 3 ثانیه باز نمایید و لباس را اضافه کنید. در صورتی که دمای آب بیش از 40 درجه باشد، به دلیل ایمنی شما قفل درب باز نمی شود.

لباسشویی LG

شست و شوی مشابه شست و شوی دستی از دیگر قابلیت های این ماشین است که به معنای شش حالت حرکتی برای دیگ می باشد که شبیه ساز شست و شو با دست است.

ال جی

در این لباسشویی از موتور اینورتر دایرکت درایو استفاده شده که ضمن بهبود عملکرد، لرزش و صدا را پایین می آورد. تمامی لباسشویی های LG با ده سال ضمانت موتور عرضه می گردد.

موتور اینورتر

ماشین لباسشویی LG با داشتن قابلیت Tag On می تواند به تلفن همراه وصل شده، برنامه های اضافی را دانلود کرده و مشکلات دستگاه را تشخیص و برطرف نماید.

لباسشویی هوشمند

دلایل اعتماد به ما