بخرید و 485,100 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی دوو مدل DWK 8140

( )

ماشین لباسشویی دوو (DAEWOO) مدل DWK-8140 ، دارای موتور دایرکت درایو ، مصرف انرژی +++A ، حباب ساز، ظرفیت 8 کیلوگرم، چرخش موتور 1400 دور در دقیقه ، 15 برنامه شست و شو ، مجهز به بخارشوی

Daewoo - دوو

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
855 میلی متر
595 میلی متر
600 میلی متر
64 کیلوگرم
24 ماهه
انتخاب سنتر
درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
180
15
70 دسی بل
+++A
55 دسی بل
2900248301250
دایرکت درایو

ماشین لباسشویی اتوماتیک 8 کیلویی دوو مدل DWK 8140 یکی دیگر از محصولات جدید شرکت دوو می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این دستگاه به روزرسانی شده مدل DWK 8140 می باشد، که توسط کارشناسان این شرکت به قطعات و فناوری های جدید تجهیز شده است. این محصول به 15 برنامه شست و شو، موتور دایرکت درایو و بخارشو مجهز می باشد و تلاش شده صدا و لرزش در این دستگاه را تا حد امکان برطرف کنند.

حذف لرزش و صدا در لباسشویی دوو مدل DWK-8140

این دستگاه با مجهز شدن به موتور دایرکت درایو و حذف تسمه باعث ثبات دستگاه و کاهش صدا و لرزش در مراحل شستشو شده است. این محصول علاوه بر شست و شوی معمولی با استفاده از توابع هوشمند ، هنگام شستشو لباس می تواند از حالت صرفه جویی در زمان و هزینه استفاده کند. علاوه بر موتور دایرکت درایو که در کاهش صدا و لرزش دستگاه موثر می باشد، استفاده از بدنه جدید اِکوبادی که خاصیت ضد لرزش دارد موجب ثبات بیشتر دستگاه و همچنین عملکرد بی صدای آن در حین کار شده است.

جلوگیری از چروک لباس در لباسشویی دوو مدل DWK-8140

این محصول به فناوری بخارشوی تجهیز شده است که از چروک شدن لباس در هنگان شست و شو جلوگیری می کند. هنگامی که آب وارد دیگ می شود، آب و بخار با هم  لباس را کاملا خیس می کنند و از چروک شدن آن جلوگیری می کنند. بخار هنگام شست و شو دمای آب را افزایش می دهد که منجر به حل شدن بهتر مواد شوینده در آب و پخش عمیق آن در لباس می شود.

حفاظت از الیاف لباس در لباسشویی دوو مدل DWK-8140

طراحی هوشمندانه دیگ شست و شو (درام زمرد) در لباسشویی دوو مدل DWK-8140 باعث افزایش تماس مواد شوینده و لباس می شود که علاوه بر افزایش کیفیت شست و شو از صدمه دیدن الیاف لباس جلوگیری می کند. همچنین این درام زمردی در کاهش صدا و لرزش این دستگاه در حین شست و شو  موثر می باشد.

ماشین لباسشویی مدل DWK-8140 از طراحی و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد که یک انتخاب مناسب برای خانواده هایی است که به دنبال پاکیزگی و کاهش آلودگی صوتی در خانه می باشند. 

دلایل اعتماد به ما