بخرید و 560,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-YOUNG86C ظرفیت 8 کیلوگرم

مجهز به موتور بدون تسمه دایرکت درایو، فناوری نانو سیلور، رتبه مصرف انرژی پایین، هیتر سرامیکی

Daewoo - دوو

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

درب از جلو
اتوماتیک
8
1400
500
150
14
دفترچه راهنما

طراحی بسیار زیبا و عملکرد بی نظیر ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-YOUNG86C ظرفیت 8 کیلوگرم مخاطبان بسیاری را به خود جلب نموده است.
این محصول دارای برنامه های شستشوی کاربردی برای نیاز مصرف کنندگان می باشد.
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-YOUNG86C دارای خشک کن قابل تنظیم می باشد. همچنین به سیستم ضد چروک، اتو کشی آسان، سیستم شستشوی دستی و شروع شستشو با تأخیر مجهز می باشد.
تعداد برنامه های شستشوی متعدد این محصول به شما کمک می کند تا بهترین کاربرد را داشته باشید. این مدل ماشین لباسشویی دوو از برنامه لکه بری لباس و سیستم پیش شستشو و شستشوی سریع بهره مند می باشد.
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-YOUNG86C مجهز به تکنولوژی نانو سیلور می باشد. سیستم شستشوی نانو سیلور در این محصول حدود 400 میلیارد یون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و در نتیجه خاصیت استریل کنندگی آن 99 درصد می باشد. این ویژگی علاوه بر اینکه لباس های شما را می شوید، تمامی بوهای نامطبوع و باکتری های لباس را از بین می برد و آنها را ضدعفونی می نماید.
این محصول مجهز به موتور دایرکت درایو می باشد که سبب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی و دوام لباس های شما می شود. موتور دایرکت درایو مستقیماً به دیگ وصل شده و با طراحی فوق پیشرفته بدنه دستگاه (Eco Body) ضد لرزش، میزان صدا را پایین آورده و سبب کاهش انرژی مصرفی می شود. لذا با حذف تسمه و تجهیزات جانبی، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخل ماشین لباسشویی بیشتر می شود و ظرفیت دیگ افزایش پبدا می کند و درنتیجه لباس بیشتری می توان جا داد.
این مدل همچنین سیستم خودکار تشخیص خطا دارد.

دلایل اعتماد به ما