بخرید و 594,685 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: اکسنت شاپ
تعداد محصولات: 4

ماشین لباسشویی اتومات 7 کیلویی اکسنت مدل 701400

ماشین لباسشویی اتومات 7 کیلویی اکسنت مدل 701400، دارای نمایشگر LED، دور موتور 1400 دور در دقیقه، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، دارای 16 برنامه شستشو، موتور یونیورسال، رتبه مصرف انرژی A+++، فناوری حباب ساز

 

ACCENT - اکسنت

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

59*52*85 سانتی متر
اتوماتیک
7 کیلوگرم
1400 دور در دقیقه
16 برنامه
78 دسی بل
35 لیتر
+++A
فناوری حباب ساز، دارای قابلیت شستشوی سریع، دارای سیستم بالانس هوشمند
یونیورسال تسمه ای
LED
نوع دیگ الماسه
2901362000869
62 دسی بل

ماشین لباسشویی اکسنت مدل 701400 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 7 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش از نوع LED استفاده شده است. لباسشویی اکسنت از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت است. لباسشویی اکسنت مجهز به موتور یونیورسال است؛ و رتبه انرژی مصرفی این ماشین +++A بوده که با توجه رتبه مصرف انرژی پایین، این محصول در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

ماشین لباسشویی اکسنت دارای 16 برنامه شستوشو، جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نمایید. بعلاوه این محصول مجهز به دیگ الماسه بوده که از آسیب رسیدن به البسه جلوگیری می کند. 

یک مزیت مهم این محصول قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی انداخته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود.

این ماشین لباسشویی مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد؛ به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به لباسشویی و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شستشو سریع می باشد؛ این برنامه برای لباس های که نیاز به شستشوی روزانه دارند بسیار مناسب است. از دیگر قابلیت های این محصول می توان به فناوری حباب ساز، بالانس هوشمند، برنامه شستشوی لباس های جین، شستشو با تاخیر، شستشوی لباس های زیر و ... اشاره کرد. 

 

دلایل اعتماد به ما