بخرید و 824,285 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی سعادت
تعداد محصولات: 72
رتبه فروشگاه:
(9)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل 95401

( )

ماشین لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی مدل 95401 سفید، سرعت چرخش موتور  1400 دور در دقیقه، دارای 16 برنامه اصلی و 4 برنامه کمکی شستشو، سیستم کنترل کف خودکار، آبکش الماسه به جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن، قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو 1 تا 24 ساعت، قابلیت تنظیم دمای آب 20 درجه تا 90 درجه سانتیگراد، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن 600 تا 1400دور بر دقیقه

Pakshoma - پاکشوما

232,200,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

59.5*49.5*85 سانتی متر
دستگیره درب ارگونومی
اتوماتیک
9 کیلوگرم
1400 دور در دقیقه
180 درجه
16 برنامه اصلی بعلاوه 4 برنامه کمکی
++A
سیستم کنترل کف خودکار، آبکش الماسه به جهت افزایش قدرت شستشو و خشک کن، قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو 1 تا 24 ساعت، قابلیت تنظیم دمای آب 20 درجه تا 90 درجه سانتیگراد، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن 600 تا 1400 دور بر دقیقه
اینورتر BLDC
لمسی LED
2900949011496

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 95401 در دسته بندی ماشین لباسشویی های اتوماتیک درب از جلو قرار می گیرد. این دستگاه دارای ظرفیت 9 کیلویی بوده و همین ویژگی آن را برای استفاده در خانواده های متوسط و پر جمعیت به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

در این محصول به منظور راحت تر شدن اعمال تنظیمات، از صفحه نمایش از نوع LED استفاده شده است. لباسشویی پاکشوما از سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه برخوردار بوده و یک ماشین لبایسشویی پر قدرت است. شما می توانید سرعت خشک کن این ماشین لباسشویی را مطابق نیاز تنظیم کنید. لباسشویی پاکشوما مجهز به موتور BLDC INVERTER است؛ و رتبه انرژی مصرفی این ماشین ++A بوده که با توجه به موتور اینورتر و رتبه مصرف انرژی پایین، این محصول در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای 16 برنامه اصلی بعلاوه 4 برنامه کمکی شستوشو، جهت شستوشو لباس هاست که کاربر با توجه به نیاز خود برنامه خاص مورد نظر خود را از طریق ولوم تعبیه شده در قسمت بالای لباسشویی انتخاب کرده و تنظیم می نمایید. 

چون در شست و شوی برخی از لباسها نیازمند تنظیم دمای معینی هستیم، شرکت پاکشوما در این مدل به منظور بالاتر بردن کیفیت شست و شوی لباسها، این قابلیت را فراهم کرده که بتوانید دمای آب را متناسب با نیازتان از 20 درجه تا 90 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. یک مزیت مهم دیگر که در این مدل از لباسشویی ها وجود دارد؛ قابلیت افزودن لباس در حین کار به ماشین لباسشویی است. گاها پیش می آید که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که لباسی را فراموش کرده اید. با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شست و شو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی انداخته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید. این ویژگی می تواند باعث کاهش در تعداد دفعات استفاده از ماشین لباسشویی در طول هفته شود.

این ماشین لباسشویی دارای قابلیت شستشو سریع در 15 دقیقه می باشد؛ این برنامه برای لباس های که نیاز به شستشوی روزانه دارند بسیار مناسب است. از دیگر امکانات شستشوی این محصول میتوان به برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان، برنامه شستشوی ملحفه و روتختی، برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای، برنامه، شستشوی البسه حجیم و ضخیم، برنامه شستشوی البسه رنگی، برنامه شستشوی البسه ورزشی اشاره کرد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی