بخرید و 647,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: پاکان گستر
تعداد محصولات: 15
رتبه فروشگاه:
(1)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

ماشین ظرفشویی الگانس 14 نفره مدل EL9004

( )

ماشین ظرفشویی الگانس، 14 نفره مدل EL9004، دارای 9 برنامه شستشو، ++A، برنامه شستشوی نصف ظرفیت، میوه شور، دارای عیب یاب هوشمند، نمایشگر نمک و کسری آن، قابلیت اضافه کردن ظروف حین کار، قابلیت تا کردن طبقه دوم، قابلمه شور، حرکت آسانسوری طبقات

ELEGANCE - الگانس

180,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
850
600
600
کم
2 ساله
الگانس
++A
14 نفر
مبله (ایستاده)
3
7

با پیشرفت تکنولوژی، شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی به تولید و عرضه محصولات مختلف خانه و آشپزخانه به خصوص لوازمی که انجام کاری منزل ها را تسهیل کرده و به آنها سرعت می بخشد، اقدام کردند. ماشین های ظرفشویی یکی از این وسایل هستند که به منظور مرتفع کردن نیاز مشتریان، توسط این شرکتها تولید و عرضه شده اند.

ماشین ظرفشویی دیجیتال الگانس، مدل EL9004 یکی از محصولات شرکت معتبر الگانس بوده که با ویژگی های کاربردی و مفید خود می تواند انتخاب مناسبی در میان محصولات مشابه باشد. این ماشین ظرفشویی با ظرفیت 14 نفر و مجموعاً 168 پارچه و همچنین هفت برنامه مجزای شست و شو، می تواند جای خالی یک ماشین ظرفشویی مناسب و عالی را در آشپزخانه شما پر کند. این دستگاه مجهز به دکمه نصف ظرفیت است به این معنا که می توانید به وسیله این ویژگی، طبقات دلخواه خود را انتخاب نموده و با روشن کردن دستگاه، فقط شست و شوی ظروف در طبقات مذکور انجام شود. همچنین این دستگاه دارای سه طبقه بوده که طبقه مجزای قاشق و چنگال، یکی از آنهاست. یکی از مسائلی که ممکن است در استفاده از ماشین های ظرفشویی با آن رو به رو شد، شسته نشدن کامل تمامی وسایل و ظروف به علت عدم تماس آب و مواد شوینده در نقاط کور و دور از دسترسی است که این مشکل نیز در ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9004  به وسیله تعبیه 3 آبفشان در جهات مختلف، به خوبی حل شده است. محفظه داخلی این دستگاه از استیل بوده که مقاومت و استحکام خوبی در مقابل تماس مداوم با آب و مواد شوینده دارد. به علاوه؛ ظروف در این ماشین ظرفشویی به وسیله آب داغ با دمای 80 درجه استرلیزه شده و عاری از هرگونه کثیفی و چربی خواهند شد. استفاده از این ماشین ظرفشویی می تواند برای شما تجربه پاکیزگی بسیاری از ظروف را در مدت زمان کم و با بهترین عملکرد به ارمغان آورد.

  • ظرفیت 14 نفر و 168 پارچه

  • دارای 3 عدد آبفشان برای شستن ظروف در نقاط کور و دور از دسترسی

  • قابلیت تا کردن سبد پایین برای شستن ظروف بزرگ و قابلمه ها

  • دارای میوه شوی

  • دارای سبد آسانسوری

جهت مشاهده سایر مدل های ماشین ظرفشویی 14 نفره و ظرفشویی الگانس کلیک کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی

این ماشین ظرف شویی فاقد سر وصدا میباشد